معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح ۱۱ پروژه محرومیت زدایی در بشاگرد

9 دی 1399

این طرح‌ها با مشارکت نیروی دریایی سپاه و خیرین منطقه ساخته شده و برای استفاده و بهره برداری عموم مردم ساکن روستا‌های منطقه آخران افتتاح شد.

در مراسمی با حضور دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، جمعی از فرماندهان و معاونان این نیرو و خیرین منطقه، ۱۱ پروژه عام المنفعه عمرانی در منطقه آخران شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

سردار تنگسیری در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار کرد: امروز نیروی دریایی سپاه با کمک خیرین محترم در اقدامی مشترک با تلاش و پیگیری مهندسی نیرو دریایی سپاه در راستای تحقق فرمان مقام معظم رهبری (حفظه الله) مبنی بر محرومیت زدایی یازده پروژه عمرانی را افتتاح و در اختیار عموم مردم شریف و نجیب این منطقه قرار داد.

وی افزود: افتخار می‌کنیم بعنوان سرباز ولایت، خدمتگزار مردم عزیز و ولایتمدار باشیم، ما خادم مردم هستیم و همانگونه که در ماموریت اصلی خود برای حفظ و ایجاد امنیت میهن اسلامی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و مجاهدت می‌کنیم برای رفع محرومیت در کشور عزیزمان که مورد تاکید فرمانده معظم کل قوا و فرمانده کل سپاه سرلشکر سلامی است از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

دریادار تنگسیری با بیان اینکه از منابع و تجهیزات‌مان برای کمک به رفع محرومیت‌ها استفاده می‌کنیم، گفت: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، محرومیت زدایی، اشتغال، خدمات فرهنگی، آموزش، بهداشت و درمان است که شامل خانه عالم، مدرسه، حسینیه، مسجد، خانه بهداشت و… می‌باشد و با همیاری خیرین عزیز ساخته و امروز در اختیار مردم شریف قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: ان شاءالله، در آینده نزدیک هم پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی دیگر در این منطقه افتتاح و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان با تقدیر از خیرین در اجرای این پروژه‌ها و گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل‌ها، با بیان اینکه سپاه در راستای صیانت از امنیت و آرامش مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، اظهار کرد: راه اندازی این پروژه‌ها در راستای تامین امنیت، معیشت و رفاه عمومی مردم می‌باشد.

منبع: خبرگزاری فارس

  • 9 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011