معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پیاده‌روی ۴ ساعته مسوولان برای رفع مشکل دامداران «دلی مهتاب»+تصاویر

9 دی 1399

بخشدار و مسئولان دامپزشکی کهگیلویه برای رفع مشکلات دامداران دلی مهتاب چاروسا به این روستا سفر کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از فیلم منتشره شده از خبرگزاری فارس در خصوص مشکل یک دامدار در روستای دلی مهتاب که یکی از دورترین روستاهای بخش چاروسا و از روستاهایی است که در ایام فصل زمستان مسیر ارتباطی آن قطع می شود و بسیار صعب العبور است بخشدار چاروسا به همراه دامپزشکی شهرستان کهگیلویه، دامپزشکی دیشموک، دهیار کمردوغ و دهیار دالون به صورت پیاده به روستای دلی مهتاب سفر کردند.

در این سفر که مسوولان مسیر کوه سیلم برای سفر خود انتخاب کردند بیش از ۴ ساعت با پای پیاده از مسیر سخت عبور کردند.

داربام بخشدار چاروسا در خصوص این سفر گفت: سفر به روستاها از روز اول مسئولیت در اولویت قرار گرفت و دلی مهتاب یکی از روستاهای دور افتاده چاروسا است که نیازمند حمایت بود.

بخشدار چاروسا خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد پخش کلیپی از مشکل یک دامدار در این روستا بودیم که با تاکید فرماندار شهرستان و با همکاری دامپزشکی  به این روستا سفر کردیم.

داربام مهمترین مشکل این سفر و روستای دلی مهتاب را نبود راه مناسب دانست و افزود: بیش از ۵ الی ۶ ساعت مسیر این روستا را پیاده طی نمودیم تا به این روستا برسیم اما این سفر وظیفه مسوول نظام جمهوری اسلامی است و ما خود را موظف دانستیم برای حل مشکل مردم به این روستا سفر کنیم.

رئیس شورای اداری چاروسا با تقدیر از پزشکان دامپزشکی شهرستان به این روستا از واکسناسیون شدن دام های مردم در این روستا خبر داد و گفت: دارو و واکسن به اندازه کافی به صورت رایگان بین مردم روستای دلی مهتاب توزیع شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان کهگیلویه گفت: در خصوص این کلیپ دو ماه پیش دام‌های این فرد را شخصا ویزیت کرده و دارو تجویز کردم اما متاسفانه واکسن و داروی تجویزی را طبق دستور استفاده نکردند و این مشکل به وجود آمد.

دهیار کمردوغ که از نزدیک ترین روستاها به روستای دلی مهتاب قرار دارد در این سفر تصریح کرد: راه روستایی یکی از مهمترین مشکلات روستای دلی مهتاب است که در سال های گذشته بازگشایی مسیر کوه سیلم در دستور کار قرار گرفت اما متاسفانه نیمه کاره رها شده است.

پالار خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه از اعتبارات ملی استانی بود که با بازگشایی این مسیر بسیاری از مشکلات این روستاها به خصوص مناطق محروم دلی مهتاب و دلی کما برطرف خواهد شد.

وی خواسته عموم مردم این روستا را راه روستایی خود دانستند و با تقدیر از سفر بخشدار و دامپزشکی به این روستا خواستار برطرف شدن مشکلات این روستا شد.

گفتنی است، این سفر با تاکید فرماندار کهگیلویه در روزهای اخیر صورت گرفت که توانست بسیاری از مشکلات دامداران این منطقه برطرف شود.

مردم روستای دلی مهتاب هم از این اقدام بخشدار به همراه دامپزشکی و دیگر مسئولین بخاطر حساسیت نسبت به برطرف شدن مشکلات دام های آن تقدیر کردند.

منبع: خبرگزاری فارس

  • 9 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011