معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح ۱۶ میلیارد تومان پروژه برق در دهه فجر

27 دی 1399

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در دهه فجر ۱۶ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر در سطح استان امسال به بهره برداری می‌رسد که برق رسانی به ۷ روستا از جمله این پروژه‌ها است.

فریدون خودنیا در نشست مجازی با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه شرکت برق در دهه چه پروژه‌هایی برای افتتاح دارد، عنوان کرد: برق رسانی به ۷ روستا با اعتبار سه میلیارد تومان همچنین افتتاح خط تغذیه کننده شهر ویسیان از پست دوره‌ چگنی به طول ده کیلومتر با اعتباری ۴ میلیارد تومان از جمله پروژه‌هایی است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: افتتاح خط جدید شهر مومن‌آباد و ازنا که یکی از الیگودرز و دیگری از پست جدید مومن آباد تامین می‌شوند با اعتبار ۹ میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: در مجموع نزدیک به ۱۶ میلیارد تومان پروژه دهه فجر امسال افتتاح می‌شود، البته نیروگاه آبی شول آباد هم اگر به نتیجه برسد در دهه فجر افتتاح خواهد شد اما به دلیل اینکه از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است با اطمینان نمی‌شود گفت که برای دهه فجر آماده است.

خودنیا در خصوص انشعاب غیر مجاز برق نیز توضیح داد: بیشترین برق غیر مجاز مشهود یعنی همان انشعاب غیر مجاز به خرم‌آباد مربوط است و بیشترین برق غیر مجاز نامشهود که شامل دستکاری کنتور است بعد از خرم‌آباد به شهرستان بروجرد مربوط می‌شود.

وی بیان کرد: پس از شناسایی برق غیر مجاز ابتدا از شرکت حقوقی  طرف قرارداد اخطار صادر می‌شود، در صورتی که جرایم پرداخت شود پیگیری نمی‌کنیم اما اگر متخلف از این کار سر باز زند از طریق مراجع قضایی اقدام می‌کنیم که جرایم بسیار سنگین تر است زیرا علاوه بر حق و حقوق شرکت باید جریمه دادگاه را هم پرداخت کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان تاکید کرد: توصیه می‌کنیم مردم از انشعاب غیر مجاز و دستکاری کنتور اجتناب کنند، زیرا جریمه این کار بیشتر از هزینه انشعاب و برق مصرفی است از طرفی ما از این قضیه به سادگی عبور نمی‌کنیم.

منبع:خبرگزاری فارس/خرم آباد

  • 27 دی 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011