معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

انقلاب گازرسانی در استان فارس انجام شده است/ گازرسانی به حدود ۲۵۰۰ روستا

1 بهمن 1399

عنایت الله رحیمی در دیدار محمود آستانه مشاور وزیر نفت، با بیان این که گازرسانی در بخش شهری، صنعتی و روستایی در سطح این استان بسیار چشمگیر و همراه با تحولات عظیمی بوده است، اظهارداشت: اگر همین خدمت بسیار مهم دولت تدبیر و امید مستندسازی و به خوبی اطلاع رسانی می‌شد بسیاری از تخریب‌هایی که علیه دولت صورت می‌گیرد خنثی می‌شد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که در بخش صنعت، واحد‌هایی که فاقد گاز بوده اند و واحد‌هایی که پس از قطعی گاز، مجددا به این نعمت دست پیدا کرده اند می‌توانند توضیح دهند که چه تحول مهمی در این زمینه رخ داده است، افزود: توسعه گازرسانی در بخش صنعت، هم در زمینه خوراک و هم در زمینه سوخت موجب بهبود عملکرد واحد‌های صنعتی می‌شود.

او با بیان این که استان فارس در زمینه توزیع فرآورده‌ها با تنگنا‌های ساختاری روبرو است، گفت: ۶۰ درصد از فرآورده‌های مورد نیاز این استان از سایر استان‌ها وارد می‌شود که موجب تحمیل تلفات و هزینه‌های فراوان در استان می‌شود و در صورتی که انتقال فرآورده‌ها با استفاده از خطوط لوله و ساخت پالایشگاه در استان به نتیجه برسد شاهد ایمنی بیشتر، کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان‌تر به سوخت در فارس خواهیم بود.

استاندارفارس با بیان این که مجوز پالایشگاه دوم شیراز اخذ شده و موانع ساخت آن برطرف شده است، ادامه داد: سرمایه گذاران بخش خصوصی آماده ساخت این مجتمع صنعتی هستند.

رحیمی با تاکید بر ضرورت تسریع در ساخت خط لوله انتقال فرآورده‌ها به استان فارس، تصریح کرد: استان فارس بیشترین میزان گاز را تولید و در اختیار کشور قرار می‌دهد و بر این اساس شایسته است که امکانات و خدمات متناسب با این موقعیت نیز داشته باشد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان فارس با اشاره به این که بسیاری از محور‌های مواصلاتی این استان به صورت عمده در اختیار تردد‌های مربوط به وزارت نفت قرار دارد و آسیب‌های متعددی را متحمل می‌شود، گفت: انتظار می‌رود وزارت نفت نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، نسبت به تامین برخی امکانات و زیرساخت‌های مرتبط، اقدامات لازم را صورت دهد.

  • 1 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011