معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بارش برف، راه مواصلاتی ۴۲۰ روستا را بست

2 بهمن 1399

مهریاری، مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: در پی بارش‌های روز گذشته ۴۲۰ محور روستایی مسدود شدند که از این تعداد ۱۲۹ محور بازگشایی و ۲۹۱ محور کماکان مسدود است و تلاش برای بازگشایی آن‌ها ادامه دارد.

فرهاد مهریاری، مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری، گفت: در پی ورود یک سامانه بارشی به کشور در شبانه روز گذشته، ۱۴ استان کشور شامل استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، ایلام، گیلان، البرز، تهران، مازندران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، لرستان و گلستان شاهد بارش باران، برف، کولاک و تگرگ بودند.

مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری گفت: این بارش‌ها ۱۳۶ محور شریانی و ۵۲ محور غیر شریانی را تحت تاثیر قرار داد و هم اکنون دو محور سروآباد- اورامان و مهاباد- بوکان مسدود شد.

مهریاری با اشاره به فعالیت هزار و ۷۴۱ نیروی راهداری با بهره‌گیری از هزار و ۱۵ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری برای انجام عملیات راهداری زمستانی و بازگشایی محورها افزود: دیروز با استفاده از دو هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک، برف‌روبی ۳۳ هزار و ۵۹۸ کیلومتر باند و ریزش برداری هفت مقطع انجام شده است.

وی گفت: همچنین ۳۹ مسافر در راه مانده در راه راهدارخانه‌های سراسر کشور اسکان داده شده‌اند و به هزار و ۹۶۰ دستگاه خودرو در راه مانده نیز کمک رسانی شده است.

مهریاری از هموطنان درخواست در شرایط بارشی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، از طریق ارتباط با سامانه ۱۴۱ سازمان راهداری، از وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند.

وی همچنین از رانندگان خواست تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، غذای خشک، پتو و ملزومات مورد نیاز را به همراه داشته باشند.

منبع:بازار

  • 2 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011