معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آغاز گازرسانی به روستا‌های بالای ۵۰ خانوار در تربت جام

4 بهمن 1399

نماینده مردم تربت‌جام جلیل رحیمی جهان آبادی درباره وضعیت پروژه‌های گازرسانی در حوزه انتخابیه، گفت:پروژه‌های گازرسانی در تایباد، تربت جام و صالح آباد و باخرز در دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید که این مسئله موجب می‌شود، بسیاری از مشکلات روستاییان در حوزه گازرسانی مرتفع شود.

او با بیان اینکه نهضت گازرسانی در حوزه انتخابیه به منصه ظهور رسیده است گفت: گاز رسانی در شهرستان باخرز به ۱۰۰ درصد می‌رسد.

نماینده مردم تربت جام ادامه داد: به تمام روستا‌های بالای جمعیت ۵۰ خانوار باخزر گازرسانی ۱۰۰ درصد انجام می‌شود و در تایباد نیز بیش از ۹۶ درصد ضریب گازرسانی ما خواهد بود و گاز رسانی در تربت جام به ۹۰ درصد خواهد رسید.

رحیمی بیان کرد: عملیات گاز رسانی در صالح آباد نیز به ۸۵ درصد خواهد رسید و این در حالی است که به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از دولت بابت خدمات رسانی در حوزه گاز و افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های مهم، کمال تقدیر وتشکر را دارم.
آبرسانی به روستا‌های حوزه انتخابیه
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: مراسم نمادین گازرسانی به روستا‌های حوزه انتخابیه در دهه مبارک فجر برگزار می‌شود و از طرفی دیگر نیز تزریق ۱۱ میلیارد تومان جهت آبرسانی به روستا‌های حوزه انتخابیه در دستور کار قرار گرفته است و این مهم توسط خیر محترم حاج اکبرابراهیمی عملیاتی شده است که کمال تشکر از ایشان را دارم بنابراین افتتاح آبرسانی جام رود نیز عملیاتی می‌شود.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

  • 4 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011