معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

روستاهای برخوردار از برق چهارمحال و بختیاری به ۷۴۶ روستا افزایش یافت

6 بهمن 1399

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از برق‌رسانی به ۹ روستای این استان در سالجاری گفت: بر این اساس تاکنون ۷۴۶روستا در استان از خدمات برق‌رسانی برخوردار شده است.

مجید فرهزاد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال به روستاهای کریم‌آباد، خلیل‌آباد خاکی و قلعه خاکی در شهرستان شهرکرد، روستاهای منصورآباد، تنگه هونی، سربیشه، چشمه‌قاسم و نازی در شهرستان کوهرنگ و روستای دره‌گرم در شهرستان لردگان برق‌رسانی شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس در حال حاضر ۹۹.۵ درصد خانوارهای روستایی استان از خدمات برق‌رسانی برخوردار شده‌اند.

فرهزاد در ادامه با اشاره به اقدامات این شرکت برای مدیریت مصرف برق استان در فصل زمستان، افزود: پس از آنکه در روزهای گذشته مصرف برق در استان تا حدودی از حد استاندارد فراتر رفت و منجر به خاموشی برخی نقاط شد، اما در حال حاضر مصرف برق متعادل شده است و این موضوع می‌طلبد مردم در مصرف برق ۱۰ درصد صرفه‌جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای طرح برق امید در استان، خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح مشترکان کم‌مصرف از تخفیف ۱۰۰ درصدی در قبض برق بهره‌مند می‌شوند که امید است در قالب این طرح تعداد مشترکان کم‌مصرف استان افزایش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، هم‌اکنون در استان ۳۸۰ هزار مشترک در بخش‌های خانگی، عمومی، کشاورزی، صنعتی، روشنایی معابر و سایر مصارف در استان برق مصرف می‌کنند که بخش خانگی ۸۴ درصد مشترکان را تشکیل می‌دهند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰شهرستان با جمعیتی بیش از ۹۷۹هزار نفر است که بیش از ۸۰۰ روستا در این استان وجود دارد.

منبع:ایرنا

  • 6 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011