معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح ۵۹ پروژه گازرسانی به روستاهای زنجان در دهه فجر

11 بهمن 1399

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: در دهه فجر امسال افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی و گازرسانی به ۹ روستا آغاز می‌شود.موسی احمدلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر چندین پروژه گازرسانی در زنجان افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال افتتاح طرح‌های گازرسانی به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی و گازرسانی به ۹ روستا آغاز می‌شود، گفت: در مجموع بیش از ۱۵میلیارد و ۵۱ میلیون تومان اعتبار برای افتتاح این طرح‌ها هزینه شده است.

وی از افتتاح طرح گازرسانی به ۹ روستای استان با ۵۱۲ خانوار خبر داد و افزود: با این افتتاح مجموع روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز طبیعی در استان به ۶۰۲ روستا با ۹۴ هزار و ۸۹ خانوار می‌رسد.

احمدلو با اشاره به اینکه ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۸.۴ درصد از خانوارهای روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند، افزود: تعداد روستاهای دارای سکنه استان ۹۱۱ روستا است که ۶۰۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: عملیات گازرسانی در ۴۷ روستای دیگر برای بهره‌مندی ۴ هزار و ۲۸۲ خانوار ادامه دارد.

احمدلو همچنین ار افتتاح پروژه گازرسانی به ۵۰ واحد صنعتی و تولیدی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: برای این طرح‌ها نیز بیش از ۴ میلیارد و ۸۱۱ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

منبع: فارس

  • 11 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011