فرماندار رشت در این مراسم با تقدیر از همراهی و هم افزایی اعضای شورا، دهیار، بسیج و هیئت امنای مسجد در این روستا، افزود: احساس وظیفه دو کلمه کلیدی و راهگشا است که هر گاه در هر زمینه ای شاهد بروز آن بودیم، بسیاری از مشکلات آن حوزه رخت بسته و موفق بوده ایم.
مهندس فتح اللهی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) بر مبنای همین دو کلمه استوار بود، افزود: در دوران دفاع مقدس نیز آحاد ملت ایران با حس احساس وظیفه، توانستند در جنگ تحمیلی نابرابر، سرافرازانه از خاک ایران دفاع کنند.
وی فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه انجام شده در روستای کماکل را الگویی موفق برای سایر روستاهای شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: این روستا نمونه بارزی برای تایید این موضوع است که با تکیه بر روحیه همدلی و احساس وظیفه می توانیم بر مشکلات فائق آییم.
فرماندار رشت در ادامه با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده از سوی رئیس شورای اسلامی روستای کماکل، گفت: مشکلات این روستا از قبیل آسفالت راه روستایی، نصب کابل خودنگهدار و مشکلات مخابراتی به صورت ویژه بررسی و پیگیری می شود.
مهندس فتح اللهی در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به صدور مجوز تاسیس شهرداری برای پیربازار از سوی وزارت کشور، ابراز امیدواری کرد: با تاسیس شهرداری پیربازار شاهد توسعه و رونق بیش از پیش این منطقه باشیم.
شرکت در نماز جماعت مغرب و عشاء و بازدید از امکانات و تجهیزات ستاد مدیریت بحران روستای کماکل از دیگر برنامه های فرماندار رشت در بازدید از این روستا بود.
منبع: برنا