معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نصب ۲۰۰ کیلومتر فیبر نوری در روستا‌های مازندران

21 بهمن 1399

طرح نصب ۲۰۰کیلومتر فیبرنوری در روستا‌های دوردست مازندران اجرا شد. مدیر مخابرات منطقه مازندران گفت: اجرای بیش از ۲۰۰کیلومتر فیبرنوری و راه اندازی و توسعه ۳۰سایت همراه اول، یک سال اخیر در مناطق روستایی استان اجرا شد.

رسول علی اصغر پور افزود: دولت در یک سال اخیر برای روستا‌های دور دست و کم جمعیت در حوزه تلفن همراه و اینترنت در قالب طرح خدمات عمومی دولت بیش از ۱۱۰میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده است.
او گفت: این سرمایه گذاری در هزار جریب بهشهر برای ۷۰کیلومتر فیبر نوری، آلاشت سوادکوه ۳۰کیلومتر، دودانگه ساری ۴۰کیلومتر و همچنین در لاجیم و ۸۰ کیلومتر جاده هراز هم اجرا خواهد شد.
اصغرپور با بیان اینکه در حوزه تلفن همراه، برای روستا‌های کم جمعیت و دورافتاده هم نصب ۱۱سایت با اعتبار ۳۵میلیارد تومان به مازندران ابلاغ شده است افزود: در یک سال گذشته مخابرات منطقه مازندران هزار و ۲۰طرح بزرگ و کوچک با اعتبار ۴۴۷میلیارد تومان به بهره برداری رساند که اجرای بیش از ۴۰۰کیلومتر فیبر نوری در زیرساخت شبکه مازندران از جمله آن بوده است.
او گفت: هزار و ۱۰۰سایت تلفن همراه در مازندران فعال بود که در طرح مرحله ۸همراه اول، ۳۳۴سایت به آن اضافه شد که هزینه هر یک از آنها حدود سه و نیم میلیارد تومان است.
مدیر مخابرات منطقه مازندران افزود: سهم استفاده از اینترنت پرسرعت مازندران از ۲۳درصد در ابتدای سال۹۸ به ۳۹.۸درصد در امسال رسید که رتبه نخست کشور را از لحاظ رشد سهم بازار به دست آورد.
منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران

  • 21 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011