معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ادامه فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در آبادان

25 بهمن 1399

معاون هماهنگ کننده ستاد نیروی زمینی سپاه در بازدید از روستا‌های آبادان گفت:فعالیت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همچنان در آبادان ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از فعالیت‌های قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در روستا‌های آبادان گفت: طی چند سال گذشته ۱۰ هزار متر مربع فنس کشی، و نیز صد‌ها هکتار تسطیح اراضی و نیز صد‌ها کیلومتر لایروبی انهار در روستا‌های شهرستان آبادان انجام شده است و این فعالیت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.
سرتیپ پاسدار پور جمشیدیان با بیان اینکه این فعالیت هشت هزار فرصت شغلی را در میان روستائیان احیا کرده است ،افزود: متاسفانه در خشکسالی‌های سال‌های گذشته خسارت‌های بسیاری به نخیلات وارد شد و با اقداماتی که قرارگاه محرومیت زدایی به همراه سایر ارگان‌ها انجام داده است بسیاری از نخیلات احیا شدند.او همچنین گفت: فنس کشی‌های فراونی که برای باغ ها انجام شده از ورود حیوانات وحشی به داخل باغات جلوگیری کرده و همین امر میانکاری در میان نخیلات را افزایش داده است.
معاون هماهنگ کننده ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد که این اقدامات موجب مهاجرت معکوس و بازگشت روستائیان شود.
گفتنی است از سال ۱۳۹۴ تا کنون قرار گاه محرومیت زدایی سپاه ۳۵ هزار متر مربع فنس کشی باغات، بیش از ۵۰۰ هکتار تسطیح اراضی و ۴۰۰ کیلومتر لایروبی انهار را در روستا‌های شهرستان آبادان انجام داده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما مرکز آبادان

  • 25 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011