معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازسازی ۱۵۹ روستای سیل‌زده در لرستان

25 بهمن 1399

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۱۵۹ روستا در سطح مناطق سیل‌زده استان لرستان نوسازی، مقاوم‌سازی، ایمن‌سازی و تحکیم بستر شده است.

علی‌رضا تابش امشب در حاشیه افتتاح دیواره ساحلی شهر پل‌دختر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد روستای تخریب شده از سیل با هزینه‌ای حدود یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در لرستان مقاوم‌سازی شده است.

وی با تقدیر از تامین اعتبار رئیس سازمان برنامه و بودجه برای بازسازی روستاهای سیل‌زده لرستان، افزود: ۱۳ هزار و ۵۰۰ واحد احداثی که در جریان سیل فروردین ماه سال ۹۸ در پل‌دختر تخریب شده بود، به پایان رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان این‌که ۲۰ هزار واحد مسکونی تعمیری در شهرستان پل‌دختر تعمیر و تکمیل شده است، گفت: پروژه احداث دیواره ساحلی شهر پل‌دختر به دلیل هم‌جواری با رودخانه کشکان یکی از بزرگترین پروژه‌ها در سطح کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: کمتر کسی می‌تواند مسئولیت احداث دیواره ساحلی در۲ طرف رودخانه وحشی و سرکش کشکان را بپذیرد،که خوشبختانه این پروژه امروز به بهره‌برداری رسید.

تابش یادآور شد: فاز اول دیواره ساحلی شهر پل‌دختر با ۲ هزار و ۳۰۰ متر طول و سازه بتنی، تکمیل شده و ادامه فاز دوم این پروژه به طول یک‌هزار متر که مطالبه مردم بود، نیز کلنگ‌زنی شد و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

منبع: خبرگزاری فارس/پل دختر

  • 25 بهمن 1399
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011