معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بازدید معاون امور دهیاری ها از دهیاریهای استان کرمانشاه

22 فروردین 1400

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی شاهد توسعه بخش‌های مختلف در روستاهای کشور هستیم، گفت: ارایه خدمات مطلوب و موثر به روستاها از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، علی قربانی که از دهیاری های شهرستان های روانسر، پاوه، سرپل ذهاب، دالاهو، اسلام آبادغرب، محور اورامانات و بخش مرکزی کرمانشاه بازدید می کرد، افزود: با همت همه مسوولان و دستگاه های اجرایی امروز خدمات رسانی در روستاها به شکل مطلوبی ارایه می شود و روستاییان ما از نعمت آب، برق، گاز، ارتباطات مخابراتی، جاده و سایر خدمات مورد نیاز برخوردار هستند.
وی تاکید کرد توسعه روستایی باید به صورت همه جانبه انجام شود تا موجب بهبود معیشت محلی، توسعه پایدار و ایجاد انگیزه برای روستاییان جهت ماندگاری آنها در روستا شود.
قربانی همچنین در جریان بازدید از غار «قوری قلعه» به عنوان هفتمین اثر طبیعی ملی کشور گفت: ثبت جهانی منطقه اورامانات و توسعه بخش گردشگری این منطقه از دستور کارهای دولت است.
وی همچنین با بیان اینکه سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و وزارت کشور طی سالهای اخیر بطور جدی کوشیده اند تا با آسیب شناسی فعالیتهای دهیاریها زمینه حمایت بیشتر از خدمت رسانی آنها را فراهم نمایند، گفت: در این خصوص می توان به تدوین لایحه اصلاح قانون تأسیس دهیاری‌های خودکفا و ارسال آن به دولت و مجلس محترم برای سیر مراحل قانونی تصویب، موافقت با ایجاد دهیاری در تمامی روستاهای بیش از ۲۰ خانوار دارای شورا در سراسر کشور و ابلاغ ساختار سازمانی و ضوابط تشکیلاتی دهیاری‌ها اشاره نمود.
همچنین مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در نشست با دکتر قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور که با حضور مهندس سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر کریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی دهیاری های کشور و مدیرکل دفتر روستایی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی و اجرای طرح های مربوط به توسعه روستایی از اولویت های مهم استان است زیرا اعتقاد داریم که با توسعه روستاها ضمن اینکه از مهاجرت به شهرها جلوگیری می شود باعث ایجاد اشتغال و افزایش تولید نیز می شود.
وی تصریح کرد: طی سال های گذشته برنامه های مختلفی را برای توجه ویژه به روستاهای استان طراحی و تدوین کردیم که خوشبختانه تحولات خوبی در روستاها شکل گرفته است.
بازوند بیان داشت: مردم روستا هماهنگی و مشارکت خوبی برای توسعه پایدار روستاهای خود دارند که می توانیم از این ظرفیت برای توسعه بیش از پیش روستاها استفاده کنیم.
دکتر قربانی معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ضمن بیان اهم اولویتهای کاری این سازمان و وزارت کشور دولت در حوزه مدیریت روستایی و دهیاری ها گفت: خوشبختانه برنامه های خوبی برای تحول در روستاهای استان در سنوات قبل شکل گرفته که به توسعه بیش از پیش روستاها با توجه به برنامه ریزی های انجام شده امیدوار هستیم.

  • 22 فروردین 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011