معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ابلاغ رشته های شغلی مرتبط با پست های سازمانی دهیاری ها

5 اردیبهشت 1400

معاون امور دهیارهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور گفت: رشته‌های شغلی مرتبط با پست‌های سازمانی دهیاری‌ها به همراه شرح وظایف شغل‌ها و شرایط احراز آنها برای اجرا به استانداری‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، علی قربانی با بیان خبر فوق اظهار کرد: این ابلاغ در راستای اجرای ابلاغیه ساختار سازمانی و دستورالعمل برگزاری آزمون بکارگیری نیرو در دهیاری‌ها، منبعث از ماده (۲) و تبصره (۳) ماده (۱) آیین‌نامه استخدامی دهیاری‌های کشور (اصلاحیه شهریور ۱۳۹۸) صورت گرفته است.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به ابلاغ رشته‌های شغلی مرتبط با پست‌های سازمانی دهیاری‌ها که با همکاری دفتر نوسازی، تحول اداری و فناوری اطلاعات سازمان شهرداریهاودهیاریها تهیه شد، کلیه افرادی که از این پس، وفق ابلاغیه‌های فوق‌‌الذکر و با اخذ مجوز از این سازمان، در دهیاری بکارگرفته‌می‌شوند، لازم است دارای گرایش‌های تحصیلی ابلاغ شده باشند.

وی همچنین اضافه کرد: افراد متقاضی اشتغال در دهیاری، ضمن دارابودن گرایش‌های تحصیلی مندرج در بخشنامه، لازم است حائز سایر شرایط، از جمله مهارت‌ها، گواهینامه‌ دوره‌های آموزشی و ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری ابلاغ شده نیز باشند.

قربانی در ادامه تأکید نمود: افرادی که قبل از ارسال شرایط احراز و بر اساس سایر ضوابط ابلاغی از سوی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به‌ صورت قرارداد مدت معین بکارگیری شده‌‌اند و فاقد شرایط احراز عناوین شغلی این بخشنامه می‌باشند؛ از شرایط ابلاغی مستثنی بوده و ادامه فعالیت آنان در دهیاری با رعایت سایر مقررات مربوط امکان‌پذیر می‌باشد.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری در اجرای دستورالعمل‌ها و شیوه‌نامه‌های ابلاغی، عنوان نمود: ان‌شاالله با این اقدام، شاهد انتظام‌بخشی در فرایند بکارگیری نیرو‌های کارآمد در دهیاری‌ها خواهیم بود.

  • 5 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011