معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مشکلات آب آشامیدنی ۱۵ روستای شهرستان خنداب رفع شد

5 اردیبهشت 1400

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب گفت: مشکلات کمی و کیفی آب آشامیدنی ۱۵ روستای خنداب از توابع استان مرکزی رفع شد.

«محمد رضا نعیمی» روز پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه، افزود: بهبود  کیفیت آب در مجتمع آبرسانی شهید که آب آشامیدنی روستاهای «شهید»،« قشلاق عبدالکریم,»،«سیردر» و «دارانجیر» را تامین می‌کنند  پارسال در دستور کار قرار گفت و با نصب یک دستگاه پکیج حذف نیتـرات به ظرفیت پنج لیتر در ثانیه و ساخت اتاقک برای این دستگاه مشکل کیفی آب این مناطق حل شده است.
وی یادآور شد: گرفتگی خط انتقال آب این مجتمع آبرسانی به‌طول ۳۵۰۰ متر رفع شده  و برای حل معضل تامین آب آشامیدنی روستاهای « رازگردان»، «قلیچ تپه»،«گاوجلو» و «لنجاب» و همچنین برای کمبود آب روستاهای «ایوند»، «عباس آباد» و «آقداش» اقدامات لازم از جمله تعویض و افزایش قدرت پمپ و دینام و تعویض و افزایش قدرت ترانس برق صورت گرفته است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب اظهار داشت: با اجرای عملیات کوتاه کردن مسیر خطوط لوله از خط پمپاژ بهارستان به خط انتقال «گرکانک» و «غینرجه» وضعیت تامین آب روستاهای زیر پوشش متعادل شد.
نعیمی ادامه داد: بهبود فشار اب و رفع گرفتگی  شبکه توزیع آب روستای «استوه» و همچنین بهبود وضعیت آب روستای« امامزاده دهچال» با استفاده ازپیمایش مشترکان و انجام اقدامات فرهنگی از دیگر خدمات ارایه شده پارسال  است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خنداب اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۰۰ متر تعویض و توسعه شبکه این شهرستان پارسال انجام شده است که بخشی از آن با مشارکت دهیاری ها صورت گرفته است.
نعیمی، از رفع یک‌هزار و ۴۶۰ مورد حوادث و اتفاقات ، تعویض ۱۴۷ مورد کنتور خراب ، شناسایی ۸۷ مورد انشعاب غیرمجاز  و حفر  یک حلقه چاه در شهر جاورسیان خبرداد.
نوی توضیح داد: در این مدت همچنین شستشوی ۱۱۰  مخزن ذخیره آب در خنداب صورت گرفته و ضمن بهبود ۶ سیستم گند زدایی، به‌صورت مستمر سنجش شیمیایی و میکروبی  از مراحل تولید تا توزیع آب انجام شده است.

شهرستان خنداب به مرکزیت شهری به همین نام در فاصله ۹۰ کیلومتر اراک واقع شده و  حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  • 5 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011