معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

ضرورت رفع مشکلات برخی روستاها با مشارکت دستگاه‌ها

8 اردیبهشت 1400

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با هم‌فکری و مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی می‌توان مشکلات برخی از روستاها را حل کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، مصطفی طاهری ظهر امروز (۷ اردیبهشت‌ماه) در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، ضمن قدردانی از خدمات این اداره‌کل در بهسازی روستاها، اجرای طرح‌های هادی و سنددار کردن اماکن روستایی، خواستار حل مشکلات برخی روستاها با هم‌فکری و مشارکت دستگاه‌های اجرایی شد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی چند سال اخیر خدمات قابل توجهی در راستای بهبود زندگی روستاییان از سوی این نهاد ارائه شده است، تصریح کرد: همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط در روستاها و نیز مشارکت مردم، دهیاری‌ها و شوراها برای تسریع در اجرای پروژه‌ها ضروری بوده و پیشرفت فعالیت‌های عمرانی در روستاها را به همراه دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان نیز در این دیدار اظهار کرد: همه تلاش بنیاد مسکن برای پیشبرد اهداف و رفع چهره محرومیت از روستاهای استان زنجان بوده و در این مسیر، از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش رو استفاده می‌کند.

رضا خواجه‌ای ادامه داد: استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای تسریع و ایجاد تحرک در فعالیت‌های عمرانی روستاها و نیز تقویت زیرساخت‌ها ضرورت دارد که در این میان باید تعامل و همکاری بیشتری با دستگاه‌های اجرایی مرتبط و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشیم.

وی در خصوص چگونگی افزایش اعتبارات و تسهیلات و شتاب‌بخشی در طرح‌های توسعه روستایی توضیحاتی ارائه کرد و افزود: اعتبارات مصوب بخش عمران روستایی این بنیاد در سال‌جاری با افزایش ۲ برابری نسبت به سال قبل به ۶۴۰ میلیارد ریال رسید که امیدواریم با جذب اعتبارات و تلاش همکاران بتوانیم خدمات بیشتری در راستای توسعه روستاها ارائه دهیم.

این مسئول در ادامه، گزارشی از وضعیت پروژه‌های روستایی شهرستان زنجان و طارم و نیز عملیات انجام شده با استفاده از طرح قیر یارانه‌ای و آسفالت معابر روستایی، مسائل مربوط به اسناد شهری، روستایی و مسکن شهری و نیز دیگر طرح‌های عمرانی ارائه کرد.

  • 8 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011