معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

شوراها زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده‌اند

9 اردیبهشت 1400

استاندار قزوین گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پنج دوره فعالیت، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده‌اند.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز پنجشنبه با صدور پیامی به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملّی شوراها افزود:  یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری تعامل و گفتگو بوده است، همچنانکه حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و در ادامه مقام معظم رهبری همواره بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها را مورد توجه قرار داده اند.

وی گفت: نهم اردیبهشت سالروز رویداد ارزشمندی در راستای اجرای اصل ۱۰۰ تا ۱۰۶ قانون اساسی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نشان از تعمیق جایگاه مردم در مشارکت برای ساخت آینده بهتر کشور عزیزمان است.

استاندار قزوین افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا طی پنج دوره فعالیت، منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده، از این رو در تمرین مردم سالاری دینی بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.

جمالی پور خاطر نشان ساخت: در شرایط شیوع کرونا نیز شوراهای اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری ها و دهیاری ها اقدامات ارزشمندی در جهت مقابله با این ویروس، پیگیری کرده، ضمن اینکه در جهت تسهیل و تسریع پویش کمک مومنانه نیز پیشقدم بوده اند که امید است با استمرار این روند و با مشارکت و همراهی مردم از این شرایط عبور کنیم.

وی گفت:  اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای شوراهای اسلامی روستا، بخش، شهر، شهرستان و اعضای شورا که در شورای عالی استان حضور دارند، تبریک عرض نموده و امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شوراهای اسلامی شهر و روستا، اقدامات همدلانه شهرداری ها و دهیاری ها و همراهی دستگاه های اجرایی بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان ” تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها ” نامیده شده گام های اجرایی برداریم.

در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در سطح ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها زن هستند.

استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.

  • 9 اردیبهشت 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011