معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

راه اندازی ۱۴ دهیاری جدید در گلستان/تعداد دهیاری ها به ۹۲۱ می رسد

17 خرداد 1400

گرگان- مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: با موافقت وزیر کشور، ۱۴ دهیاری جدید در گلستان تأسیس شده و تعداد دهیاری های استان به ۹۲۱ می رسد.

علی نصیبی شامگاه چهارشنبه در گفتگوی خبری اظهارکرد: با موافقت وزیر کشور، ۱۴ دهیاری جدید در گلستان تأسیس شده و تعداد دهیاری های استان به ۹۲۱ می رسد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان افزود: با تاسیس دهیاری در این روستاها، اعتبار مشخص برای عمران و آبادانی روستا در اختیار دهیاری قرار گرفته و متولی پیگیری بسیاری از امور عمرانی، خدماتی و غیره روستا مشخص می شود.

وی بیان کرد: اعضای شوراهای روستاهای مذکور باید فرد واجد شرایط و توانمندی را به عنوان دهیار انتخاب کنند.

نصیبی گفت: در این مرحله از سوی وزیر کشور با راه اندازی دهیاری در روستاهای مزرعه مختارزاده بخش مرکزی آزادشهر، شش آب بخش مرکزی رامیان، چلی علیا، سیاه مرزکوه و گنو بخش کمالان علی آبادکتول، چمن ساور بخش مرکزی کردکوی، کینگ قره صحنه بخش مرکزی کلاله، یالو بخش مرکزی گرگان، قلعه جیق کوچک بخش مرکزی گمیشان، قربان قلیچ ده بخش داشلی برون گنبد، مرجان آباد و چشمه آرتق قلیچ بخش مرکزی گنبد، میدانجقپور بخش گلیداغ مراوه تپه، عطاجان بخش مرکزی مراوه تپه موافقت شده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در ادامه از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت قرض الحسنه به روستاییان استان با هدف توانمندسازی آنها خبر داد.

نصیبی گفت: سقف این تسهیلات ۴۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصدی است که از طریق پنج بانک عامل از محل بودجه ۱۴۰۰ استان پرداخت می‌شود.

طبق گفته وی پرداخت این تسهیلات ظرف یک ماه آینده آغاز خواهد شد.

  • 17 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011