معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاریهای کردستان در سال ۹۹

18 خرداد 1400

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان خبر داد: در سال گذشته رقمی  نزدیک به ۱۱۷ میلیارد تومان به شهرداری ها و دهیاری های استان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کردستان حسن سجودی اظهار داشت: پرداخت مالیات به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌ منظور آبادانی، توسعه و عمران شهرها و روستاها صورت می گیرد  و موجب تحقق عدالت اجتماعی، توسعه اقتصادی و همچنین فرهنگ سازی مالیاتی می‌شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان کردستان همچنین بیان داشت: در بین تمامی نقاط استان و شهرداری مرکزی سنندج۳۰  میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، شهرداری سقز با ۱۲ میلیارد و ۲۰۵ میلیون تومان، شهرداری مریوان بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان و شهرداری بانه با ۸ میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان به ترتیب  بیشترین مبالغ را در سال گذشته دریافت کرده اند.

همچنین شهرداری قروه ۵ میلیارد و ۸۴۷ میلیون تومان، شهرداری کامیاران ۴ میلیارد و ۲۶۸  میلیون تومان، شهرداری بیجار نزدیک به ۴ میلیارد تومان ، شهرداری دهگلان نزدیک به ۲ میلیارد تومان، شهرداری دیواندره ۲ میلیارد و ۵۵۵ میلیون تومان، شهرداری سروآباد ۴۰۰ میلیون تومان از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده در سال ۹۹ دریافت کرده اند.

 در پایان سجودی افزود: بالغ بر مبلغ ۳۶ میلیارد و ۷۳۵ میلیون تومان نیز به حساب سایر نقاط مشتمل بر شهرهای کوچک، روستاهای فاقد دهیاری و روستاهای دارای دهیاری واریز شده است.

قابل ذکر است که نرخ مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و ۳ درصد عوارض ارزش‌افزوده می باشد که هر ماه این عوارض وصول شده، مستقیما به حساب شهرداری ها و دهیاری ها واریز می شود.

  • 18 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011