معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

همه دستگاه‌ها در راستای تحقق برنامه‌های سواد آموزی همکاری کنند

27 خرداد 1400

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان بر همکاری دستگاه‌ها و اعضای ستاد در تحقق برنامه‌های سوادآموزی به خصوص حجم ابلاغی سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

ابراهیم زارعی امروز (۲۶ خرداد ماه) در نشست ستاد پشتیبانی سواد آموزی استان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه سواد آموزی، عملکرد استان در سال گذشته را بالاتر از میانگین کشوری اعلام کرد.

وی با تاکید بر ضرورت تلاش بیشتر برای رفع این نقیصه و ریشه کنی بی سوادی، خواستار همکاری مستمر و موثر دستگاه های عضو ستاد پشتیبانی سواد آموزی با این حوزه شد.

زارعی با بیان اینکه همه ما مدیون آموزش و پرورش هستیم و تا آنجایی که در توان است باید به این دستگاه کمک کرد،اظهار کرد: همه نهادها، امامان جمعه و جماعت و افراد موثر باید به سوادآموزی کمک کنند و دهیاران در این راستا می‌توانند نقش آفرینی کنند.

وی با تاکید بر ضرورت استمرار فعالیت‌ها و همراهی دستگاه‌های متولی در این راستا، گفت: همکاری دستگاه‌ها نباید مقطعی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان همچنین به هدف گذاری فعالیت‌های سواد آموزی در سال ۱۴۰۰ نیز اشاره و تصریح کرد: برای تحقق شاخص‌ها و حجم ابلاغی همه دستگاه‌ها، فرمانداران، دهیاران، سازمان‌های مردم نهاد و موثرین باید کمک کنند و در این راستا باید ظرفیت استان شناسایی شود.

وی با تاکید بر آموزش افراد رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال، گفت: در راستای آموزش سواد از برنامه‌های تشویقی برای جذب بی‌سوادان و روش های موثر استفاده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری مطلوب امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در استان و رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری کادر بهداشتی تشکر و یادآور شد: در برگزاری آزمون‌ها در سطح استان با کمترین آسیب مواجه بودیم.

  • 27 خرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011