معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

یکی از برنامه راهبردی ، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.

1 تیر 1400

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یکی از برنامه راهبردی هلال احمر مازندران، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.
به گزارش رکنا، غلامعلی فخاری پیش ازظهر یکشنبه در بازدید از خانه هلال ساری با اشاره به افتتاح ۱۱۹ خانه هلال در سال گذشته گفت: یکی از برنامه راهبردی هلال احمر مازندران، توسعه خانه‌های هلال و مدیریت بحران روستایی و شهری است.
وی افزود: هم اکنون ۲۵۷ خانه هلال در مناطق مختلف استان مازندران فعال هستند.
فخاری افزود: با توجه به وضعیت اقلیمی و شرایط حادثه خیزی استان و همچنین نقش مؤثر خانه‌های هلال در افزایش تاب آوری، راه اندازی و تقویت خانه‌های هلال در محلات شهری و روستایی و به ویژه در مراکز دهستان‌ها یک ضرورت انکارناپذیر است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با تاکید براینکه به موازات توسعه خانه‌های هلال در مناطق روستایی، راه اندازی خانه‌های هلال در محلات شهری را نیز در برنامه داریم که تاکنون ۲۵ خانه هلال شهری در استان اجرایی شده است.

وی جذب و آموزش را از مؤلفه‌های هدف گذاری شده در پروتکل خانه‌های هلال عنوان کرد و گفت: خانه‌های هلال مناسب‌ترین روش برای توانمندسازی ساکنان مناطق روستایی است و این مهم باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی با اعلام جذب بیش از ۶ هزار نفر در خانه‌های هلال استان گفت: تاکنون ۲۱۷ دوره آموزشی با شرکت ۲۵۰۰ نفر در خانه‌های هلال این استان برگزار شد.

فخاری تصریح کرد: روند گسترش خانه‌های هلال به عنوان یک برنامه راهبردی در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار دارد و از همه ظرفیت‌های داوطلبی برای توسعه این مهم استفاده خواهد شد.

  • 1 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011