معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت ۱۴۹ میلیارد تومان به شهرداری‌ها و دهیاری‌های فارس

27 تیر 1400

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،،مدیرکل امور مالیاتی استان فارس گفت: برای سه ماهه اول امسال، از محل مالیات بر ارزش افزوده، ۱۴۹۰ میلیارد ریال، به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و امور عشایر استان فارس واریز شده است.
ناصر هاشمی خاطرنشان کرد: نرخ مالیات بر ارزش افزوده ۹ درصد است که مطابق قانون شامل ۶ درصد مالیات و ۳ درصد عوارض ارزش افزوده می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس اضافه کرد:پارسال و از محل مالیات بر ارزش افزوده، مبلغ ۵۱۵۵ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان فارس واریز شده است.
او با یادآوری اینکه در سه ماه نخست امسال، ۴۰۰ میلیارد ریال عوارض به حساب شهرداری شیراز و بیش از ۵۶ میلیارد ریال نیز به حساب دهیاری‌های شهرستان شیراز واریز شده است، گفت: البته شهرداری‌های سایر شهر‌های فارس نیز امسال ۶۰۰ میلیارد ریال و دهیاری‌ها و امور عشایر استان نیز ۴۳۵ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.

هاشمی با قدردانی از مؤدیان برای واریز مالیات بر ارزش افزوده، گفت: این نوع مالیات مصداق واقعی عدالت مالیاتی است، زیرا هیچ باری بر دوش تولید کننده نمی‌گذارد و مصرف کننده نیز متناسب با مصرف، مالیات آن را پرداخت می‌کند.
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس خاطرنشان کرد که حدود یک سوم از کل مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده توسط شهروندان، برای عمران و آبادانی شهر‌های بزرگ و کوچک و نقاط دور و نزدیک روستایی، هزینه می‌شود و به نوعی توسعه متوازن را به دنبال دارد.

  • 27 تیر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011