معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۶۳۰میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری های هرمزگان پرداخت شد

30 مرداد 1400

مدیر کل امور مالیاتی هرمزگان گفت: در سال ۹۹ معادل ۶۳۰ میلیارد تومان مالیات ارزش افزوده در میان شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان پرداخت شده است.

شاکر رضا مریدی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب توسعه‌ای برای استان‌های مختلف کشور بخصوص هرمزگان، پرداخت مبلغ قابل توجهی ارزش افزوده جمع‌آوری شده از درون استان به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است.

وی افزود: در سال ۹۹ معادل ۶۳۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب سهم ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان هرمزگان پرداخت شده است.

به گفته مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، این رقم ۲۲ درصد رشد در همسنجی با سال ۹۸ داشته است و این در شرایطی بود که وضعیت تحریم‌ها و کرونا بر اقتصاد کشور اثر منفی گذاشته بود اما ما در پرداخت سهم ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها افزایش داشتیم.

مریدی همچنین اضافه کرد: در سال ۹۹ موفق شدیم تا ۱۱۶ درصد از درآمدهای مالیاتی در استان را محقق کنیم و این افزایش از محل جلوگیری از فرار مالیاتی و آوردن پرونده‌های مالیاتی برخی شرکت‌ها به داخل استان صورت گرفت و در حال پیگیری برای انتقال پرونده مالیاتی شرکت نفت ستاره خلیج فارس و سازمان بنادر و دریانوردی به استان نیز هستیم تا نقش این بنگاه‌های اقتصادی در هرمزگان و رشد و توسعه و آبادانی آن نیز بیشتر شود.

  • 30 مرداد 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011