معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نرم افزار شهر و روستا با هدف بهره گیری از ظرفیتهای نوین برای توسعه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها رونمایی شد

4 شهریور 1400

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از رونمایی نرم افزار اندرویدی شهر و روستا از سوی دکتر جمالی‌نژاد در حاشیه نشست شورای معاونان این سازمان در روز ۲۴ مرداد ماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، اسمعیل زیارتی نصرآبادی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: نرم افزار اندرویدی شهر و روستا  در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های نوین برای توسعه آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، یکپارچه‌سازی اقدامات، برنامه‌ها و خدمات جاری سازمان و دسترسی سریع و آسان ذی‌نفعان، توسط برنامه ریزی شهری و روستایی طراحی و تهیه شده است.

وی در ادامه توضیح داد: این نرم‌افزار جامع مدیریت شهری و روستایی، مشتمل بر ۱۱ بخش می‌باشد. در بخش قوانین و مقررات، کلیه قوانین و مقررات ملاک عمل شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی شهر و روستا با لحاظ آخرین اصلاحیه‌های قانونی و به تفکیک ارایه شده است که قابلیت جستجو نیز دارد و می‌تواند برای جامعه هدف بسیار راهگشا و کاربردی باشد.

وی اضافه کرد: قابلیت دسترسی به تمامی تولیدات استودیو شهر و روستا، مشتمل بر ۶۰ ثانیه‌های آموزشی و موارد مشابه آن، همچنین دسترسی سریع و آسان به سامانه آموزش مجازی شهر و روستا (سام شهر) نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم افزار است.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی ضمن اشاره به ضرورت، اهمیت و پیشینه ارزشمند نشریات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در آموزش و توانمندسازی جامعه هدف، افزود: برای اولین بار دسترسی به تمامی نشریات و کتب سازمان از نخستین تا آخرین شماره آنها و همچنین دسترسی به کلیه محتواهای آموزشی “شنبه‌های آموزشی” در این اپلیکشن فراهم شده است.
وی افزود: همچنین مخاطبین می‌توانند مقالات یا مطالب مد نظر خود برای نشر در نشریات تخصصی سازمان را نیز از طریق این نرم‌افزار برای واحد انتشارات سازمان ارسال نمایند.

زیارتی در ادامه افزود: به منظور ایجاد تعامل دوسویه با مخاطبین نیز، زیرساخت‌هایی در این نرم‌افزار پیش‌بینی شده است که می‌توان به بخش مشاوره آنلاین اشاره کرد که در این قسمت  امکان گفتگو با دفاتر و معاونت‌های سازمان به صورت چت حرفه‌ای و مستقیم (مانند پیام رسان‌های به روز) برای مخاطبین فراهم شده است و در هر دفتر یا معاونت‌ سازمان نیز افرادی برای پاسخگویی و ارایه مشاوره تعیین و آموزش دیده‌اند.

وی یادآور شد: امکان برگزاری جلسات و پخش آنلاین برنامه‌ها و انعکاس آخرین اخبار سازمان شهرداری ها و دهیای های کشور نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

زیارتی نصرآبادی امکان ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی به صورت رایگان و نامحدود را نیز از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار دانست که این امکان را می‌دهد تا در صورت لزوم به صورت آنی به تمامی مخاطبین نرم‌افزار اطلاع‌رسانی لازم انجام شود.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن تاکید بر امکان نصب نرم افزار از طریق کافه بازار، اظهار امیدواری کرد که این نرم‌افزار بتواند بخشی از نیازهای آموزشی و دسترسی کارکنان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا را از طریق نصب در تلفن همراه آنها فراهم نماید و گام موثری در ارتقای توانمندی و ظرفیت خانواده بزرگ مدیریت شهری و روستایی کشور باشد.

وی همچنین تاکید کرد که مخاطبین این نرم‌افزار می‌توانند پیشنهادها و نظرات خود را برای ارتقای کارآمدی و قابلیت‌ها، از طریق بخش مشاوره آنلاین نرم‌افزار به مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی منعکس نمایند.

لینک دانلود مستقیم از کافه بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=imo.org.ir&ref=share

  • 4 شهریور 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011