معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برق رسانی به روستاهای بدون برق با جمعیت بیش از ۱۰ خانوار لامرد

13 شهریور 1400

لامرد – مدیر توزیع برق شهرستان لامرد از برق رسانی به روستای بی برق این شهرستان با جمعیت بیش از ۱۰ خانوار طی سال جاری خبرداد.

اسماعیل رستمی در گفت وگو با خبرنگار به روستاهای بی برقی که دارای کد آبادی هستند و بیش از ۱۰ خانوار ساکن دارند اشاره کرد و گفت: با ارسال اطلاعات به توانیر و پس از بررسی‌های انجام شده برق رسانی به روستاهای بدون برق انجام می‌شود که در سال جاری برق رسانی به روستای پهریز از توابع بخش اشکنان با احداث شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط به طول ۳۵۰۰ متر و نصب دو دستگاه ترانس که شامل ۲۰ خانوار می‌شوند با هزینه‌ای بالغ بر ۷۹۰ میلیون تومان انجام شده است.

او گفت: با توجه به افت ولتاژ شبکه در روستاهای حد فاصل کشکو تا ستنبک یک دستگاه اتوترانس بر روی خط روستا قبل از روستای بریو به ارزش ۵۲۰ میلیون تومان برای رفع افت ولتاژ نصب شد.

رستمی با اشاره به اینکه روشنایی روستای کشکو را با مشارکت دهیاری به سرانجام رسانده ایم، تصریح کرد: روشنایی روستاهای کشکو، خشت، و کندر کلاه بلند به متراژ ۲۴۰۰ متر به ارزش یک میلیارد تومان احداث شده است.

رستمی به اصلاح پایه‌های مخاطره آمیز در اجرای طرح‌های سیم با کابل که دغدغه همیشگی شرکت توزیع در شهرستان است اشاره کرد و گفت: ۲۲۰ اصله پایه فشار ضعیف به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

مدیریت توزیع برق شهرستان لامرد اظهار داشت: برای مقاوم سازی شبکه‌های برق در شهرستان لامرد ۱۵۰ اصله پایه فشار متوسط، و ۱۱۰ اصله پایه فشار ضعیف در شهرستان لامرد به مبلغ دو میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تعویض شده است.

این مقام مسئول به افزایش قدرت ۷۰ دستگاه ترانسفورماتور به ارزش یک میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و گفت: برای تأمین برق متقاضیان انشعاب برق جدید ۱۵ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و۲۷ دستگاه ترانسفورماتور به ارزش دومیلیارد و سیصد میلیون تومان احداث شده است.

وی در پایان، هزینه تعمیرات خطوط فشار متوسط به روش خط گرم و اتفاقات و تعمیرات پست‌های توزیع و شبکه فشار ضعیف یکساله را ۴ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: جمع کل هزینه کرد یک سال اخیر ۲۰ میلیارد و یکصدو هشتاد میلیون تومان شده است.

  • 13 شهریور 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011