معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

پرداخت وام بانک ملی به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با ابلاغ ضوابط اجرایی کلید خورد

10 مهر 1400

مدیرکل دفتر امور اقتصادی، سرمایه‌گذاری و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از آغاز فرآیند پرداخت تسهیلات بانکی به طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی درآمدزا شهرداری‌های زیر پنجاه هزار نفر و دهیاری‌ها، پیرو عقد تفاهم‌نامه سازمان شهرداریها و دهیارهای کشور با بانک ملی ایران و ابلاغ ضوابط اجرایی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،‌ دکتر محسن کوشش‌تبار با اعلام خبر فوق گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری و به منظور کمک به توسعه پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ایجاد منابع درآمد پایدار، ضوابط اجرایی پرداخت تسهیلات به شهرداریها و دهیاریها از بانک ملی ایران به معاونین امور عمرانی استانداری ‌های کشور ابلاغ شد.

وی ادامه داد: براساس ضوابط اجرایی ابلاغ شده، تا سقف ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه‌های شهرداری‌ها و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات برای پروژه‌های دهیاری‌ها، با ارائه چک به عنوان تضمین پرداخت  و برای دریافت وام بیشتر از مبالغ مذکور، با هماهنگی بانک تضامین دریافت می‌گردد.

وی اضافه کرد: از مزایای وام مذکور نرخ ترجیحی ۸درصد، بازپرداخت ۶۰ ماهه و همچنین تنفس ۶ ماهه می‌باشد.

دکتر کوشش‌تبار افزود: با تعیین روند واگذاری تسهیلات به پروژه‌های درآمد زا شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، متقاضیان دریافت تسهیلات، می بایست پس از تصویب پروژه در شورای اسلامی و تأیید کارگروه وام استان، مدارک طرح‌ها و پروژه‌های خود را به دفترامور اقتصادی و خدمات مالی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارائه نمایند تا پس از تأیید در کارگروه ملی تسهیلات، شهرداری‌ و دهیاری به بانک ملی ایران معرفی شوند.

وی متذکر شد: وام خرید ماشین‌آلات طی یک مرحله و وام پروژه‌های درآمدزا‌ در دو مرحله پرداخت می گردد.

لازم به ذکراست ترکیب اعضای کارگروه وام استانی و ملی در ضوابط اجرایی پرداخت تسهیلات به شهرداریها و دهیاریها اعلام شده است.

لینک خبر : http://imo.org.ir/RContent/I77R5K-.aspx

  • 10 مهر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011