معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آخرین خبر درباره زلزله امروز اندیکا

17 مهر 1400

عاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن ۱۱ روستا در پی زلزله امروز اندیکا، از مصدومیت سه نفر تاکنون خبر داد.

علی پهلوان در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش‌های اولیه ارزیابان جمعیت هلال احمر استان خوزستان در خصوص زلزله بامداد امروز در شهرستان اندیکا، اظهار کرد: حسب اطلاعات اولیه دریافت‌شده، هفت روستا از این زلزله متاثر شده بود که پنج روستای صالح ابراهیم، شاهزاده عبدااله، سرتگ آبزر، آرام و روپی دچار خسارت‌هایی شده بودند. بر اساس گزارش‌های بعدی روستاهای شلا، سوسن سرخاب، سربازان، آبدار و تنگه سموم شهرستان اندیکا نیز به مناطق متأثر از این زلزله افزوده شدند بنابراین در مجموع ۱۱ روستا تحت تاثیر این زلزله قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: تاکنون در پی این حادثه مصدومیت سه نفر اعلام شده است که یک مورد آن شکستگی بوده و به مرکز درمانی انتقال یافته و دو مورد نیز سرپایی مداوا شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه همچنان ارزیابی آسیب‌های ناشی از زلزله ادامه دارد، افزود: بر اساس این گزارش‌ها تاکنون یک باب منزل مسکونی در روستای صالح ابراهیم تخریب شده است.

پهلوان با اشاره به اعزام یک تیم ارزیاب از هلال احمر ایذه برای ارزیابی بخش سوسن این شهرستان، گفت: صعب العبور بودن تعدادی از روستاها دسترسی تیم‌های ارزیاب را با سختی مواجه کرده است.

  • 17 مهر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011