معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بیش از ۱۰۰ روستا کرمانشاه تا دهه فجر آبرسانی می‌شوند

11 آبان 1400

کرمانشاه- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بیش از ۱۰۰ روستا کرمانشاه تا دهه فجر سال‌جاری آبرسانی می‌شوند.

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: استان کرمانشاه دارای ۲ هزار و ۶۰۰ روستا بوده که از این تعداد یک هزار و ۴۳۴ روستا بالای ۲۰ خانوار هستند که جمعیتی معادل ۴۹۳ هزار نفر را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از مجموع ۲ هزار و ۶۰۰ روستا استان کرمانشاه تعداد یک هزار و ۹۰۰ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارند که حدود ۷۰۰ روستا به دلایل مختلف خدمات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه را دریافت نمی‌کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده تأمین منابع آب روستایی چشمه‌ها و چاه هستند که به دلیل خشکسالی و کاهش بارندگی میزان آبدهی آنان کاهش پیدا کرده و یا خشک شده‌اند و منابع تأمین آب در روستاها پایدار نیستند.

کاکاوند بیان کرد: ۷۰ هزار نفر از جمعیت روستایی استان کرمانشاه به دلیل عدم پایداری منابع آبی و خشکسالی با تنش آبی مواجه هستند.

وی خاطر نشان کرد: اعتبارات آبرسانی روستایی استان کرمانشاه طی سال جاری ۷۷۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۵۰ درصد آن به استان اختصاص یافته و تا پایان سال ۱۴۰۰، ۴۶۰ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه قرار خواهند گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: عملیات آبرسانی به روستاهای استان کرمانشاه آغاز شده که تا دهه فجر سال جاری بیش از ۱۰۰ روستا زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب استان قرار می‌گیرند.

  • 11 آبان 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ، ، ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011