معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گیلان ۱۸۶۹ دهیاری دارد/ ۱۴۶۹ دهیار در انتظار تایید احکام

21 آذر 1400

ایسنا/گیلان معاون عمرانی استاندار گیلان، تعداد بسیار زیاد دهیاری ها در استان را موجب تاخیر در روند صدور و تایید احکام دهیاران دانست و گفت: پرونده ۱۴۶۹ دهیار تکمیل شده است.

عباس صابر، با بیان اینکه استان گیلان ۱۸۶۹ دهیاری دارد، اظهار کرد: تعداد بسیار زیاد دهیاری ها در استان موجب تاخیر در روند صدور احکام دهیاران شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کلیه دهیاری های استان دارای سرپرست است، افزود: اگرچه کیفیت کارها با حضور دهیار بهتر است، اما تاکنون کاری در روستاها بر زمین نمانده و شهروندان و روستاییان می توانند اقدامات قانونی خودشان را از طریق سرپرست دهیاری پیگیری کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان،  صدور حکم دهیاران را نیازمند طی فرایندهای قانونی و اخد استعلامات دانست و تصریح کرد: منتظر دریافت پاسخ استعلامات از مراجع مربوطه هستیم و لذا زمان بر است.

صابر در گفت وگوی ویژه خبری شبکه باران از صدور حکم دهیاری برای ۱۰۰ دهیار تا این لحظه خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین ۱۴۶۹ پرونده را تکمیل کردیم که به زودی احکام آنان صادر می شود.

وی نیمه مرداد را آغاز به کار شورای اسلامی شهر و روستا دانست و یادآور شد: اغلب دهیاران از نیمه دوم سال انتخاب شدند و لذا سعی می کنیم در سریع ترین زمان ممکن اقدام به صدور احکام دهیاران کنیم.

  • 21 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011