معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

هزار دهیار دوره آموزشی مقدماتی تسهیلگری می بینند

21 آذر 1400

رئیس مرکز مطالعات راهبردی و آموزش شهری و روستایی از برگزاری دوره “مقدماتی تسهیلگری” برای ۱۰۰۰ نفر از دهیاران کشور از طریق سامانه آموزش مجازی مدیریت شهری و روستایی(سام شهر) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور زیارتی نصرآبادی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اهمیت توانمندسازی و ارتقای دانش، بینش و نگرش مشارکتی، تعاون و روحیه همکاری دهیاران و در راستای تقویت مهارت های علمی و آموزشی و توانمندسازی دهیاران، هم افزایی و به اشتراک گذاری تجارب دهیاری‌ها با رویکرد تسهیلگری، تسهیل تعامل بین دهیاران، مردم و شوراهای اسلامی روستا و دستگاه های اداری مرتبط، دوره مقدماتی تسهیلگری از طریق سامانه آموزش مجازی کارکنان شهرداری ها و دهیاری های کشور (سام شهر) از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ آذرماه برای دهیاران هدف اجرا می شود.

وی افزود: در این دوره ۱۰۰۰ نفر از دهیاران منتخب طبق شاخص های تعیین شده شرکت خواهند نمود و در پایان گواهی نامه آموزشی الکترونیکی برای پذیرفته شدگان صادر می شود.

رئیس مرکز مطالعات برنامه ریزی شهری و روستایی گفت: ۱۰۰ نفر از دهیاران برتر این دوره که بالاترین نمره را در آزمون پایانی کسب نمایند، در دوره غیرحضوری فراتسهیلگری که با همکاری معاونت امور دهیاریها و موسسه همکاری های بین اللملی ژاپن(جایکا) برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

  • 21 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011