معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نصب جی پی اس روی ماشین آلات دهیاری‌های هرمزگان

27 آذر 1400

بندرعباس – مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان از اجرای پایلوت طرح نصب «جی پی اس» روی ماشین آلات دهیاری‌های سطح استان خبرداد.

امیر حبیبی در جلسه هماهنگی اجرای طرح پایلوت تجهیز خودروهای دهیاری ها به دستگاه جی پی اس (GPS) که با حضور نمایندگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برگزار شد، اظهار داشت: از اجرای این طرح به صورت پایلوت در هرمزگان استقبال کردیم و پیگیری و هماهنگی های لازم برای هر چه بهتر عملی شدن این طرح صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه های ما استفاده بهینه و مناسب از خودروها به ویژه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در حوزه دهیاری ها است، افزود: با اجرای کامل این طرح تک تک ماشین آلات و خودروها به صورت جداگانه قابل رصد و تحلیل داده ای است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: داده ها در این طرح به صورت متمرکز جمع آوری می شود اما قابلیت آن را دارد که نشان دهد هر خودرو دقیقاً در چه دامنه و حدود جغرافیایی و به چه مدت زمانی فعالیت داشته است.

حبیبی خاطرنشان کرد: نظارت مستمر بر فعالیت ماشین آلات و خودروهای فعال در حوزه روستاها که پراکندگی جغرافیایی بسیار بالایی در استان هرمزگان دارند کاری به مراتب دشوار و دارای چالش ها و حاشیه های زیادی بود که با اجرای این طرح به سادگی در دسترس قرار می گیرد.

وی ادامه داد: این نظارت و تحلیل عملکرد می تواند دو خروجی مهم برای استان داشته باشد که شامل پیشگیری از بروز تخلف و سواستفاده احتمالی و همچنین برنامه ریزی و بهبود عملکرد ماشین آلات و خودروهای فعال در حوزه عمران روستایی است.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان تاکید کرد: با توجه به اینکه رصد و تحلیل فعالیت خودروها به صورت تجمیع شده و بر خط قابل مشاهده است می توان از این سامانه به نتایج دقیقی برای مدیریت جامع فعالیت های روستایی رسید و همچنین گزارش های آماری مشخصی را جهت تحلیل وضعیت در اختیار مدیریت عالی استان و مسئولین کشور قرار داد تا تصمیمات متناسب در این حوزه اتخاذ شود.

  • 27 آذر 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011