معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

وزیر کشور از باغ پرندگان قم بازدید کرد

11 دی 1400

احمد وحیدی وزیر کشور به همراه جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور روز پنجشنبه نهم دی ماه در جریان سیزدهمین سفر استانی رییس جمهور از باغ پرندگان قم بازدید کردند و در جریان نحوه ساخت و مدیریت این مجموعه قرار گرفتند.

به گزارش شهرداری قم، معاون خدمات شهری شهرداری قم در این بازدید با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده برای این مجموعه به دلیل شیوع ویروس کرونا و دیگر مشکلات اظهار داشت: جلسات منظمی با مجموعه دامپزشکی و محیط زیست برای ساخت و مدیریت این باغ برگزار شده است.

عباس ذاکریان افزود: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری‌ها، پیشنهاد جمع آوری پرندگان در مجموعه مورد توجه قرار گرفت که در این مسیر تلاش کردیم تمام پرندگان در حصار قرار گرفته و از برخورد نزدیک با بازدیدکنندگان جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم نیز در این بازدید با اشاره به ایجاد زیست گاه پرندگان و گلخانه گیاهان حاره‌ای در این باغ گفت: این مجموعه ایزوله است تا مشکلی برای محیط زیست و طیور در استان ایجاد نشود.

پیام جوادیان با اشاره به بازچرخانی آب در این باغ به منظور جلوگیری از هدر رفت آب افزود: تمام آبیاری این بوستان با سیستم‌های هوشمند تحت فشار صورت می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه بوستان هزار هکتاری از باغ پرندگان آغاز شده و تا نزدیکی مسجد مقدس جمکران امتداد دارد اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد برخی محدودیت‌ها در این مجموعه شده است.

مجموعه باغ پرندگان شهر قم، با مساحت ۷۰ هزار مترمربع در آذرماه ۹۹ به‌بهره‌برداری رسید، در زمان افتتاح اعلام شد که در این مجموعه انواع پرندگان در ۱۱ قفسه و یک سوله ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربعی نگهداری می‌شوند.

  • 11 دی 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011