معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

رشد ۷۸ درصدی پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در کرمانشاه

15 دی 1400

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه از رشد ۷۸ درصدی پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده در کرمانشاه خبر داد.

عزیزاله عباس‌پور اظهار کرد: بخشی از درآمدهای مالیاتی ۹ ماهه سال جاری در استان کرمانشاه بیش از یک هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان کرمانشاه به عنوان متولی امور عشایر و روستاهای فاقد دهیاری استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد بیش از ۷۸ درصدی در پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های استان کرمانشاه بوده‌ایم.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه تصریح کرد: این مبلغ در هشت ماهه ابتدای سال گذشته بالغ بر ۷۳۶ میلیارد ریال بود که امسال رشد چشم گیر داشته و این افزایش می‌تواند به شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرماندارها در انجام پروژه‌های عمرانی و طرح‌های هادی روستایی کمک شایانی کند.

عباس‌پور خاطر نشان کرد: در این مدت مبلغ ۸۸۷ میلیارد ریال سهم شهرداری‌ها، ۳۳۶ میلیارد ریال سهم دهیاری‌ها، ۵۳ میلیارد ریال سهم عشایر و ۳۷ میلیارد ریال سهم روستاهای فاقد دهیاری، واریز به حساب فرمانداری‌ها به عنوان متولی امور عشایر و روستاهای فاقد دهیاری شده است.

وی بیان کرد: این مبلغ به صورت ماهیانه و بدون تشریفات خاصی از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده و عوارض آلایندگی به شهرداری‌ها، دهیاری‌های استان پرداخت و در مناطق فاقد دهیاری و عشایری به حساب فرمانداری‌ها واریز می‌شود تا صرف امور عمرانی و آبادانی شهری و روستایی گردد.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه گفت: از یک هزار و ۳۱۳ میلیارد ریال پرداختی حدود ۱۶ میلیارد تومان عوارض آلایندگی است و این مبلغ در جهت انجام اقداماتی در جهت کاهش میزان آلودگی هوا در اختیار شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های متأثر از صنایع آلاینده در استان کرمانشاه قرار می‌گیرد.

  • 15 دی 1400
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011