معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بیانیه بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور برای حضور مردم در انتخابات

24 اردیبهشت 1403

بسیج سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با صدور بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار، بصیر و غیور که در همه صحنه‌ها خوش درخشیدند و تحسین همگان را برانگیختند، برای حضور پرشور وحداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز ۱۱ اسفند ماه برای انجام تکلیف و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت دعوت به‌عمل می‌آورد.

به گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور متن این بیانیه به شرح زیر است.

هجمه بی سابقه تبلیغاتی دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی برای کاهش مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، نشان‌دهنده اهمیت حضور مردم در این رویداد بزرگ است که حق آنهاست و ضامن ارتقای قدرت و امنیت ملی به شمار می‌رود.

همه ما وظیفه داریم که همدیگر را به خلق این حماسه پرشور و ماندگار دعوت کرده و در یافتن افراد اصلح کمک کنیم.

حضور در انتخابات حقی است که در صورت کوچک شمردن یا کم بها دادن به آن موجب نادیده انگاشتن ملت از طرف افرادی که جلوه، نمود و همراهی مردم را جهت بازسازی و سرافرازی ایران نمی‌خواهند، می‌شود.

ان‌شاءالله با دعای خیر امام زمان(عج) و شهیدان بتوانیم در این آزمون حساس و تاریخی، سربلند باشیم.

بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بخشی از ویژگی‌های فرد اصلح را با عنایت به شاخص های معرفی شده از لسان مقام عظمای ولایت این‌گونه معرفی می‌کند:

فرد اصلح می‌بایست، فردی انقلابی،دارای تخصص درزمینه‌های موردنیاز کشور، دشمن‌شناس، دارای روحیه خدمتگزاری و دانش و اطلاعات کافی در امر قانونگذاری، آشنا به چگونگی نظارت بر قوه مجریه، آشنا به درد محرومان، یک‌رنگ، مردم‌دار، پاک‌دست، فسادستیز، به‌دور از شعارزدگی و وعده‌ و وعیدهای غیرعملی و خارج از حوزه مسوولیت و دلسوز به نظام و جامعه باشد.

بی شک، مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات باعث افزایش سرمایه اجتماعی و تسهیل درحل مشکلات و فراهم سازی زمینه پیشرفت کشور و خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل خواهد شد.

در بیانیه بسیج سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آمده است: بسیجیان قهرمان ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه، افتخارآفرینی کرده اند و در این انتخابات نیز ضمن مطالبات به حق خود از مسوولان، برای لبیک به رهبر فرزانه انقلاب و حفظ آرمان‌های والای شهدای عزیزمان، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما بسیجیان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن اعلام آمادگی برای کمک به دستگاه‌های متولی در تأمین امنیت برگزاری انتخابات، از آحاد مردم برای حضور پرشور و حداکثری در پای صندوق‌های رأی و خلق حماسه‌ای بی نظیر در گام دوم انقلاب دعوت می‌کنیم و دست پر از مهرتان را می‌فشاریم.

  • 24 اردیبهشت 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011