معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نشان والی به الگوهای موفق در کار جهادی اهدا می شود.

27 اردیبهشت 1403

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل از برگزاری جشنواره نشان والی در استان با محوریت تجلیل از الگوهای موفق در کار جهادی و مردمی و اعزام برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری خبر داد و گفت: مهلت ارسال اسامی نفرات به بخش استانی تا ۱۰ خرداد است.

به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری اردبیل، شاهپور آذروند روز سه‌شنبه در نشست توسعه روستایی استان اظهار کرد: جشنواره نشان والی با محوریت تجلیل از الگوهای موفق در کار جهادی و مردمی در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به مرحله کشوری راه می‌یابند، افزود: هدف از اجرای این جشنواره گسترش مرزهای خدمت‌رسانی، معرفی الگوهای برتر کار جهادی و تقویت و انسجام شبکه فعالان مردمی است.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: لازم است دستگاه‌های مرتبط با خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی، افراد شاخص در کارهای جهادی حوزه مربوط به خود را شناسایی و برای تجلیل در این طرح معرفی کنند.

آذروند ادامه داد: هر دستگاه می‌تواند ۳ نفر از افراد در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و انجام کارهای مهم و تأثیرگذار در روستاها و محرومیت‌زدایی را معرفی کند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال اسامی نفرات به بخش استانی تا ۱۰ خرداد است، اظهار کرد: در سطح استان اردبیل بعد از بررسی و انتخاب گزینه برتر، نفر انتخاب‌شده برای حضور در سطح ملی به تهران اعزام می‌شود.

روحیه جهادی، اخلاص و به حرکت درآوردن نیروهای مردمی، در اهدای نشان والی اهمیت دارد

افشین سلمانی فتحی، دستیار استاندار اردبیل در امر مردمی‌سازی دولت هم در این نشست با اشاره به زندگی مرحوم حاج عبدالله والی، گفت: در اهدای نشان والی باید دنبال نفراتی برای الگوسازی باشیم که همانند حاج عبدالله والی با روحیه جهادی و اخلاص و توکل بر خدا، نیروهای مردمی را به حرکت درآورده و با همراهی گروه‌های جهادی، گروه‌های بومی را خلق کرده‌اند.

سلمانی فتحی با اشاره به نمونه‌هایی در این زمینه، بیان کرد: این افراد الان نیز به‌صورت گمنام در نقاط مختلف استان اردبیل برای محرومیت‌زدایی و تکمیل زنجیره پیشرفت استان تلاش می‌کنند.

  • 27 اردیبهشت 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011