معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

نظارت بیشتری بر دستگاه‌های اجرایی در خوزستان انجام شود

9 خرداد 1403

اهواز- مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان گفت: از کارشناسان فرمانداری‌ها انتظار می‌رود در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف محمودی ظهر امروز سه‌شنبه در خصوص برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی کارشناسان بازرسی فرمانداری‌های سطح استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تشریح برنامه‌های بازرسان در سال جاری، هم اندیشی و استفاده از نظرات همه کارشناسان در پیشبرد اهداف این اداره کل بود.

وی خطاب به کارشناسان فرمانداری‌ها افزود: انتظار داریم که در حوزه نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دقت و نظارت بیشتری داشته و گزارش کارهای دستگاه‌ها را به این اداره کل ارسال کنید.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان تاکید کرد: سیاست و خط کاری ما همان گفتمان و سیاست دولت و استاندار مبنی بر ارتقای سلامت اداری و پیشگیری از جرایم، تخلفات و مبارزه با فساد در هر سطحی است.

وی گفت: لزوم انجام بازرسی‌های فعالانه و دارای زمانبندی از ادارات و دستگاه‌های مستقر در شهرستان، حضور در کمیسیون معاملات فرمانداری و شهرداری‌ها به عنوان عضو ناظر، پیگیری مشکلات مردمی، نظارت بر انجام ملاقات‌های عمومی مدیران، لزوم تکریم ارباب رجوع، بروزرسانی و پاسخگویی سریع به موضوعات ارسالی در کارتابل «سامد» و سامانه رسیدگی به شکایات وزارت کشور از جمله مأموریت‌های تعیین شده برای بازرسان شهرستانی است.

کد خبر ۶۱۲۱۴۴۲

  • 9 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011