معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

انگشت دهیار فداکار گلستان قطع شد

13 خرداد 1403

مدیرکل امور روستایی استان گلستان گفت: در روزهای گذشته در پی حمله سگ به دهیار روستای لیوان غربی متأسفانه یکی از انگشتان وی به دلیل جراحت قطع می‌شود.
سید کمال محب‌حسینی در گفتگو با خبرنگار سرویس حوادث پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما» گفت: در روزهای گذشته در پی حمله سگ به دهیار روستای لیوان غربی متأسفانه یکی از انگشتان وی به دلیل جراحت قطع می‌شود.
مدیرکل امور روستایی استان گلستان ادامه داد: این دهیار در شب‌های گذشته متوجه سروصدای یکی از اهالی می‌شود و وقتی وارد خیابان شده متوجه می‌شود که سگی بیرون از منزل آمده و تلاش می‌کند که سگ را به منزل مالک آن هدایت کند.

محب‌حسینی بیان کرد: متأسفانه این سگ به وی حمله‌ور می‌شود و ازآنجایی‌که وی ورزشکار بوده در حمله سگ تلاش می‌کند که فک آن را نگه دارد تا مانع از جراحت گردن شود؛ ولی در این اقدام متأسفانه یکی از انگشتان وی قطع می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر وضعیت وی خوب است و در حال ترخیص از بیمارستان بندرگز است، باتوجه‌به اینکه وی مشمول بیمه حوادث در سطح روستا بوده و پیگیری‌های نماینده غرب استان از رئیس دانشگاه علوم پزشکی هزینه‌های درمان آن رایگان است و در حال پیگیری غرامت آن نیز هستیم.

مدیرکل امور روستایی استان گلستان یادآور شد: همچنین سگ نیز در محلی نگهداری شده تا آن را تحویل عوامل محیط‌زیست بدهیم و کار عقیم‌سازی آن انجام شود.

محب‌حسینی بیان کرد: همچنین باتوجه‌به اینکه این سگ دارای مالک است پیگیری مسائل حقوقی این ماجرا خواهیم بود.
انتهای خبر/

  • 13 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011