معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۳۰۰ دستگاه دمنده برای مقابله با آتش سوزی بین دهیاری ها توزیغ شد

17 خرداد 1403

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۳۰۰ دستگاه دمنده برای مقابله با آتش سوزی بین دهیاری های مناطق مختلف استان توزیغ شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، علیرضا نیک روز چهارشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی با کارشناسان مدیریت بحران فرمانداری ها، مسئولان حفاظت ادارات منابع طبیعی و محیط زیست افزود با تدابیر به عمل آماده در استان گروه های جهادی تشکیل و در زمان آتش سوزی ها و وارد عمل می شوند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بیان کرد: نقاط بحرانی و کانون های مستعد آتش سوزی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.
وی با اشاره به بارش های خوب در سال جاری در سطح استان و احتمال وقوع آتش سوزی ها گفت: با بارش های خوب بهاری انبوهی جنگل ها و مراتع استان مستعد آتش سوزی هستند که ارتقاء سطح آمادگی ادارات منابع طبیعی و محیط زیست در خصوص آتش سوزی های احتمالی مورد تاکید است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری بر ارتقاء سطح هماهنگی اعضا ستاد مدیریت بحران در شهرستان تاکید کرد و گفت در راستای کاهش آتش سوزی ها آموزش جوامع محلی، سازماندهی نیروهای محلی و هیات های کوهنوردی و برگزاری مانور ساعت صفر انجام گرفته است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از آتش سوزی ها ناشی از آتش زدن بقایای مزارع کشاورزی است، افزود: در همین خصوص آموزش کشاورزان در دستور کار ستاد مدیریت بحران استان قرار گرفت و کشاورزان آموزش لازم را دیدند.
نیک روز بیان کرد: پشتیبانی از نیروهای درگیر در زمان آتش سوزی بر عهده منابع طبیعی و محیط زیست و بعد از آن بر عهده فرمانداری ها است ضمن اینکه شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در زمان آتش سوزی معین همدیگر هستند و امدادرسانی کنند و شهرستان های سردسیری هم معین گچساران و باشت باشند.

  • 17 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011