معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

احیا تعاونی های دهیاری با رویکرد مشارکت در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی

23 خرداد 1403

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل کار استان گفت: در راستای اجرای تفاهمنامه فیمابین سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و معاونت امور تعاون وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۳،تعاونی های دهیاری زنجان احیا خواهند شد.
احیا تعاونی های دهیاری با رویکرد مشارکت در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، فیروز معتمدی در اولین جلسه هماهنگی اجرای تفاهمنامه فیمابین سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و معاونت امور تعاون وزارت متبوع در سال ۱۴۰۳که باحضور نماینده اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان تشکیل گردید، از احیا تعاونی های دهیاری با رویکرد مشارکت در فعالیتهای اقتصادی و تولیدی در راستای تحقق شعار سال خبر داد.

سرپرست مدیریت امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان عنوان کرد: استان زنجان دارای ۱۷ شرکت تعاونی ثبت شده و ۳ تعاونی دهیاری در شرف تأسیس بوده که یک تعاونی منحل و بقیه تعاونی ها فعال و بعضاً غیرفعال هستند و این اداره کل پیرو بازدیدهای سال گذشته در صدد فعال سازی تمامی تعاونی های مذکور بوده و این تعاونی ها می توانند زمینه ای برای مردمی سازی اقتصاد و توسعه مشارکت مردم در جهش تولید و تحقق شعار سال باشد. ایشان همچنین بر تشکیل اتحادیه تعاونی شرکت های تعاونی دهیاران استان تأکید نمود.

بابایی، نماینده اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان گفت: یکی از بازوهای دهیاری های استان در اجرای برنامه های عمران روستایی، شرکت های تعاونی دهیاران است و از دغدغه های اصلی اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری زنجان فعال سازی و توسعه این تعاونی ها در سطح بخش های شهرستان های استان است.

وی ادامه داد: نظارت و بازدیدهای مشترک فصلی بر عملکرد این تعاونی ها و حمایت از آنها و تشکیل دوره های آموزشی برای اعضای هیأت مدیره ، بازرسان و مدیران عامل آنها می تواند در فعال سازی و موفقیت این تعاونی ها بسیار مؤثر باشد. بابایی همچنین از پرداخت تسهیلات به تعاونی های مزبور از محل تسهیلات پست بانک کشور خبر داد.

رحمانی، رئیس اداره توسعه تعاون اداره کل متبوع نیز ضمن اشاره به مفاد تفاهم نامه گفت:ارائه خدمات مشاوره فنی و آموزشی و توانمندسازی تعاونی های دهیاران از اهداف این تفاهم نامه می باشد و خواستار برگزاری دوره های آموزشی برای جامعه هدف و برگزاری گردهمایی ها و سمینارهای آموزشی و ترویجی مشترک هستیم.

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ ۰۸:۱۱اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان |

  • 23 خرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011