معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس: اجرای طرح‌های توانمندسازی در روستاها تداوم خواهد یافت

16 تیر 1403

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از تقویت زیرساخت ها به منظور تحقق شعارسال خبر داد و بر تداوم اجرای طرح های توانمندسازی تأکید
کرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری فارس، حامد رستمی با تبریک دهه کرامت از تمرکز دولت بر اجرای طرح های محرومیت زدایی خبر داد و افزود: توانمندسازی روستاها و گسترش عدالت محور امکانات مورد تأکید استاندار مردمی فارس است.
وی از سیاستگذاری به منظور کارآفرینی و بهبود وضعیت معیشتی جامعه خبر داد و افزود: در سفر یک روزه به شهرستان کوهچنار کارگاه تولید قطعات بتنی به همت تعاونی دهیاران افتتاح شد.
به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، این طرح با همکاری تعاونی دهیاران وسپاه شهرستان کوهچنار به بهره برداری رسید که نشان از کارآمدی تعاونی ها در راه اندازی کارگاه ها وکارخانه ها دارد.
رستمی با تأکید بر اجرای سیاست های محرومیت زدایی دولت سیزدهم عنوان کرد: دولت آمادگی ارائه تسهیلات کم بهره به منظور تقویت دهیاری ها و تعاونی ها را
داراست.
وی در بخش پایانی سخنانش با قدردانی از همه مسئولانی که در باروری استعدادهای استان نقش ارزنده ای ایفا می کنند، بیان داشت: معاونت دهیاری های کشور، معاون عمرانی استانداری فارس، فرماندار کوهچنار و به ویژه استاندار مردمی فارس نگاه ویژه ای به طرح های اشتغالزایی و بهبود وضعیت معیشتی جامعه دارند.
رستمی در بخش پایانی سخنانش تصریح کرد: هم افزایی ارگان های توانمندی نظیر بسیج و دهیاری ها نقش ارزنده ای در محرومیت زدایی داشته و از پرچمداران رشد و بالندگی فارس بشمار می روند.

  • 16 تیر 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011