معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

گزارش فعالیت های اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی

21 تیر 1403

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان شمالی گفت: ۱۶ شرکت تعاونی دهیاران، به منظور کمک به اقتصاد روستا و دهیاری ها و برای تقویت بنیه های اجرایی پروژه های عمرانی در روستاها تشکیل شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛ صادق رمضان زاده روز چهارشنبه ضمن اشاره به اجرای طرح های درآمدزایی برای دهیاری ها، افزود: این طرح ها با مشارکت مردم اجرا می شود که از قبل آن هم مردم منتفع و هم دهیاری ها خودکفا شوند.

رمضان زاده افزود: بعد از فعال سازی ۱۶ شرکت تعاونی به صورت هدفمند، اکنون با تعریف طرح های درآمدزایی و پرداخت تسهیلات با کارمزد پایین به دنبال توانمندسازی این شرکت ها هستیم.

وی اظهارداشت: در دولت سیزدهم تعیین حقوق و مزایا در حوزه دهیاری ها اصلاح شد و حقوق دهیاران نسبت به سنوات گذشته رشد چشم گیری پیدا کرد.

رمضان زاده ضمن اشاره به کسب رتبه سوم دفتر امور روستایی استانداری خراسان شمالی در آموزش دهیاران، افزود: سامانه شفافیت بومی به عنوان یک کار نو و خلاقانه در استان تعریف و طراحی شد که تمام پروژه های عمرانی در سطح دهیاری ها در این سامانه بارگذاری می شود.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری اظهارداشت: مجوز استخدامی ۱۲ نیروی جدید دهیاری ها در سال ۱۴۰۳ اخذ شد که فرآیند برگزاری آزمون و جذب در حال پیگیری است.

رمضان زاده با تشریح خدمات گسترده و اجرای پروژه های عمرانی در دولت سیزدهم، گفت: طی سه سال گذشته با کمک های دولتی و اختصاص قیر رایگان بیش از ۸۰۰ هزار مترمربع معابر روستایی در سطح استان آسفالت شده است.

  • 21 تیر 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

برچسب ها : ،

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011