معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

۶۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به طرح های درآمدزای دهیاری ها پرداخت می شود.

24 اردیبهشت 1403

معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تصویب پرداخت ۶ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره به ۳ طرح درآمدزای دهیاری ها و خرید ۲۳۸ دستگاه انواع ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی در کمیته ملی وام دهیاری‌ها خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور،مهیار نورعلی با اعلام این خبر گفت:در راستای توانمندسازی نهاد دهیاری ، ایجاد منابع درآمدی پایدار، رونق اقتصادی و ایحاد اشتغال در مناطق روستایی در چارچوب تفاهم‌نامه همکاری مشترک با پست بانک ایران، جلسه کمیته تسهیلات وام دهیاری‌ها تشکیل شد.

در این جلسه که ۲۲ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای کمیته و نمایندگان پست بانک ایران در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تشکیل شد، ۳طرح درآمدزا و خرید ۲۳۸ مورد درخواست وام برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها، از استان‌های آذربایحان شرقی ، اصفهان، البرز، تهران، سمنان، گلستان، و مازندران بررسی و به تصویب رسید.

نورعلی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها و بر اساس پیش‌بینی انجام شده ، شاهد ایجاد ۲۸۹ فرصت شغلی جدید در مناطق روستایی مربوطه خواهیم بود.

وی در پایان از دهیاران خواست تاضمن شناسایی فرصت‌ها ، قابلیت‌ها و مزایای روستای خود، از فرصت ایجادشده برای رونق اقتصادی روستا و ایجاد بسترهای درآمدی پایدار استفاده کنند.

  • 24 اردیبهشت 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011