معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

استاندار خوزستان: ۱.۷ همت به روستاهای فاقد دهیاری اختصاص یافت

11 مرداد 1403

استاندار خوزستان گفت: خوشبختانه رقم قابل توجهی معادل حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان در سه سال گذشته برای روستاهای فاقد دهیاری در استان اختصاص یافت که بنا بر گزارش ها عمده آن در آسفالت، آب و فاضلاب، اماکن ورزشی و عمران و آبادانی روستاها هزینه شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خوزستان نشست بررسی هزینه‌کرد اعتبارات عوارض آلایندگی در روستاهای فاقد دهیاری استان روز چهارشنبه ۱۰ مردادماه به ریاست علی‌ اکبر حسینی‌ محراب استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست توضیح داد: خوشبختانه رقم قابل توجهی معادل حدود ۱۷۰۰ میلیارد تومان در این سه سال برای روستاهای فاقد دهیاری در استان در نظر گرفته شد. بنا بر گزارشی که داده شد بخش زیادی از اعتبارات در آسفالت، آب و فاضلاب، اماکن ورزشی و عمران و آبادانی روستاها هزینه شده و اقدامات موفق و خوبی انجام صورت گرفته است و ناظران طرح‌ها هم از روند کارها رضایت داشتند.

وی افزود: بنا شد تا ابتدای شهریورماه پروژه های بالای هفتاد تا هشتاد درصد پیشرفت تکمیل شود و رضایتمندی روستائیان بیش از گذشته جلب شود.

حسینی محراب با بیان اینکه امیدواریم با شروع به کار دولت چهاردهم این حرکت با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد گفت: روستائیان صاحبان اصلی و پشتوانه و دژ انقلاب اسلامی هستند و همواره در صحنه های مختلف پیشقراول بوده اند و خدمت به آنها وظیفه ماست.

  • 11 مرداد 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011