معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

دهیاری ها زمینه راه اندازی کتابخانه مشارکتی در روستاها را فراهم کنند

29 شهریور 1403

فرماندار مریوان خواستار فراهم کدن زمینه راه اندازی کتابخانه های عمومی مشارکتی توسط دهیاری ها در روستاها شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، فرماندار مریوان، امروز(۲۷فروردین ) در نخستین انجمن کتابخانه های عمومی این شهرستان گفت: در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی روستاها نیز باید از تجهیزات ومنابع کتابخانه ای برخوردار شوند.

عبدالله رشیدی پور، با تاکید برلزوم نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی در میان اقشار مختلف جامعه اذعان داشت: دهیاری ها باید زمینه راه اندازی کتابخانه های عمومی مشارکتی را در روستاها فراهم کنند.

وی افزود: در راستای توسعه فعالیت های کتابخانه های عمومی شهرستان، دهیاری ها موظف هستند هماهنگی لازم را با با دبیرخانه انجمن کتابخانه های عمومی داشته باشند.

رئیس انجمن کتابخانه های این شهرستان در ادامه بر لزوم تهیه طرح جامع کتابخانه مرکزی دراین شهرستان تاکید کرد وافزود: طرح ساخت کتابخانه مرکزی به عنوان مصوبه در سفر سوم هیئت دولت به این شهرستان در اولویت قرار دارد.

رشیدی پور، توسعه فرهنگی جامعه را در گرو توجه به کتابخوانی برشمرد و اظهار داشت: باید تمام مسئولان ومتولیان امر در شهرستان بسیج شوند و در راستای نهادینه کردن فرهنگ کتابخوانی گام هایی اساسی بردارند.

وی تصریح کرد: تمام ادارات شهرستان موظف هستند که هرسال مقداری از هزینه های خود را صرف خرید کتاب کرده وآن را به عنوان هدیه به جوانان و نوجوانان دهند.

گفتنی است، برگزاری مسابقات کتابخوانی در ادارات، اطلاع رسانی تلویزیونی و ثبت نام رایگان معلولان درکتابخانه های عمومی برخی ازمصوبات این جلسه بود.

  • 29 شهریور 1403
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |


پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011