معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

همکاری دهیارها عامل تسهیل در سرشماری

2 آبان 1395

بخشدار مرکزی ورامین ضمن قدردانی از همکاری مردم روستاها در سرشماری نفوس و مسکن گفت: همکاری دهیاری‌ها سبب تسهیل در سرشماری شده است.

مصطفی حیدری شنبه شب اول آبان ۹۵ در جلسه رفع مشکلات سرشماری در روستاها اظهار داشت: سرشماری عمومی سرآغاز تحول در سراسر کشور و نیاز برنامه‌ریزان کشور است.

 

 

وی گفت: هر کشوری برای رشد و توسعه خود نیازمند آمار دقیق از جمعیت است تا بر اساس آن نیازمندی‌های مردم در بودجه‌های سالانه دیده شود.

بخشدار مرکزی ورامین تاکید کرد: در کشور ما سرشماری هر پنج سال یک‌بار انجام می‌شود که با توجه به تاکید رهبر انقلاب و دولت تدبیر و امید اطلاعات دقیق باید به ماموران سرشماری ارائه شود.

وی با اشاره به نقش روستاها در سرشماری بیان داشت: سرشماری عمومی نقش مهمی در شناسایی جمعیت روستانشینان و عشایر دارد و دولت می‌تواند بر این اساس اقدام به برنامه‌ریزی برای مردم روستاها بر اساس نیازها انجام دهد.

حیدری تصریح کرد: روستا محور تولید و اقتصاد مقاومتی است و باید در سرشماری عمومی دقت بیشتری از سوی دهیاران برای همکاری با ستاد سرشماری انجام شود.

بخشدار مرکزی ورامین با تقدیر از ثبت‌نام اینترنتی روستاییان در سرشماری به «فارس» گفت: روستاهای بخش مرکزی ورامین با همکاری دهیاری‌ها و خانه‌های بهداشت اقدام به ثبت‌نام مردم روستاها در سرشماری کردند که نقش مهمی در بالا بردن آمار در شهرستان داشت.

مدیر اجرایی سرشماری در بخش مرکزی شهرستان ورامین با اشاره به آغاز عملیات میدانی ماموران سرشماری افزود: دهیاران بخش مرکزی همکاری بسیار مناسبی در روزهای اخیر داشتند که از کلیه دهیاران تقدیر و تشکر می‌شود.

  • 2 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011