معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

برگزاری دوره آموزشی برای یک هزار و ۲۵۶ منتخب شوراهای روستایی در استان ایلام

15 مرداد 1396
برگزاری دوره آموزشی برای یک هزار و 256 منتخب شوراهای روستایی در استان ایلام

ایلام – ایرنا – مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام گفت: یک هزار و ۲۵۶ نفر از منتخبان شوراهای اسلامی روستا در دوره پنجم با برگزاری دوره هایی با قاونین شوراها آشنا شدند.

محمدکریم محمدیاری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کارگاه آموزشی- توجیهی ویژه منتخبان دوره پنجم شوراهای اسلامی روستایی استان براساس سرفصل اعلام شده از طرف دفتر امور شوراهای اسلامی شهر و روستا وزارت کشور در این استان برگزار شد.
وی افزود: این دوره ها در قالب ۱۶ جلسه کارگاهی در سطح شهرستان ها و بخش های تابعه استان برگزار و یک هزار و ۲۵۶ منتخب انتخابات دوره پنجم شوراهای اسلامی روستایی قبل شروع فعالیت رسمی در زمینه آشنایی با قوانین و مقررات و آئین نامه ها، شرح وظایف و اختیارات شوراها، هیأت های تطبیق و حل اختلاف، نحوه ارتباط شوراهای اسلامی با دهیاری ها و سایر موارد اعلام شده از طرف وزارت کشور، آموزش های لازم را فرا گرفتند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری ایلام یاداور شد: در کنار آموزش های حضوری، یک بسته آموزشی نیز جهت مطالعه تکمیلی در اختیار شرکت کنندگان در دوره های اموزشی قرار گرفت.
از مجموع ۶۸۰ روستای این استان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۳۷۵ روستای این استان برگزار شد.
از ابتدای تشکیل دولت یازدهم تاکنون تعداد دهیاری های این استان ۳۳ درصد افزایش یافته است.
تعداد دهیاری های استان ایلام در ابتدای تشکیل دولت یازدهم ۲۲۰ دهیاری بود که با اضافه شدن ۹۸ دهیاری در دولت تدبیر و امید این تعداد به ۳۱۸ دهیاری رسید.

  • 15 مرداد 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011