معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

اعتبارات ویژه به دهیاری های فعال استان اردبیل ارائه میشود

21 مهر 1396
گزارش عملکرد دهیار و ارسال گزارش ماهانه دهیار به شورا

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل گفت:‌ براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی های انجام شده اعتبارات ویژه به دهیاریهای فعال استان اردبیل ارائه میشود.

اکبر طوبی در نشست با فرماندار شهرستان خلخال اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده دهیاری‌های فعال در این استان از اعتبارات ویژه بهره‌مند می‌شوند که انتظار می‌رود دهیاران با فعالیت‌های مناسب از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی افزود: دهیارانی که در این راستا قدم برداشته و برای جلب نظر سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در بخش صنعت گردشگری روستایی قدم بردارند از اعتبارات زیرساخت توسعه گردشگری نیز بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل با اشاره به اعتبارات اختصاص‌یافته برای توسعه و عمران روستاهای شهرستان خلخال بیان کرد: امسال با تخصیص دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال عملیات اجرایی پروژه‌های بهسازی معابر روستایی خلخال سرعت می‌گیرد.

طوبی تصریح کرد: با تخصیص این اعتبار و نیز جذب مشارکت اهالی عملیات اجرایی بهسازی معابر ۱۲ روستای خلخال از جمله روستاهای طولش، میانرودان، کرنق، اسکستان، خانقاه سادات و علی‌آباد از توابع بخش‌های مرکزی و شاهرود این شهرستان امسال تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در تفرجگاه ازناو خلخال و با قدردانی از بخشدار مرکزی و دهیار خوجین در جلب نظر سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و توسعه صنعت گردشگری در این منطقه گفت: انتظار می‌رود چنین حمایت‌هایی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در روستاهای استان افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

  • 21 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011