معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

بخشدار سردشت زیدون خبر از احداث مدرسه ۳ کلاسه در روستای شله‌زار سردشت زیدون داد

9 آبان 1395

بخشدار سردشت زیدون خبر از احداث مدرسه ۳ کلاسه در روستای دور افتاده شله‌زار سردشت زیدون داد.

بخشدار سردشت زیدون گفت: مدرسه شهید غلامحسن قلعه گلابی روستای شله‌زار یک با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان با حضور فرماندار بهبهان و مسؤولان کلنگ‌زنی شد.

 

سید ذبیح الله فرخنده‌زاده اظهار کرد: با همکاری امور روستایی استانداری خوزستان و بخشداری زیدون از ابتدای سال تا کنون اعتباراتی جهت بهسازی و آسفالت روستای اسلام آباد جذب و توسط دهیاری روستا صورت گرفته است.

وی با اشاره به این موضوع که روستای اسلام آباد یکی از روستا‌هایی است که در مسیر تردد و گذرگاه استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: ظرفیت‌های خوب گردشگری و طبیعت زیبای این روستا چشم هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

بخشدار سردشت زیدون با تاکید بر اینکه نمی‌توان در روستا‌ها اقدامات موثری با اعتبارات دولتی انجام داد، اضافه کرد : جهت توسعه بخش‌های گردشگری و جذب سرمایه در روستا‌ها بخش خصوصی میتواند کمک بسزایی کند.

فرخنده‌زاده به خدمات گسترده و متنوع توسط شورا و دهیاری و کمک‌های مردمی و پشتیبانی بخشداری زیدون، اشاره کرد و افزود: تا کنون با همکاری مردم و اعتبارات دولتی این روستا در تامین روشنایی معابر، جمع‌آوری و حمل زباله، جدول‌کشی کامل روستا با پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد، آسفالت کوچه‌ها و خیابان‌ها پیش‌رو بوده است.

همچنین وی افزود: احداث پیاده‌رو این روستا در مساحت ۲ هزار و ۸۳ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیون ریال اجرا شده است.

فرخنده‌زاده اشاره کرد تا کنون ، در سال‌جاری بیش از ۴ هزار متر آسفالت اجرا شده است، و با توجه به آن گفت : اجرای این پروژه از محل اعتبارات دولتی با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال تامین شده است.

همچنین با اشاره به نقش مهم شورا‌ها و دهیاری‌ها در توسعه روستا، ادامه داد: برای اولین بار احداث پیاده‌رو در این سطح در روستا‌های بخش زیدون با همکاری و مشارکت مردم اجرا شده است.

فرخنده‌زاده در پایان تصریح کرد: بخش زیدون با توجه به خدمات گسترده شورا و دهیاری و مشارکت مردم روستای اسلام آباد ، جهت توسعه و جذب اعتبارات ، انتظار همکاری و مساعدت بیشتر نهاد‌ها را دارد.

  • 9 آبان 1395
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011