معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

افتتاح مدرسه خیرساز ۴ کلاسه در روستای خیرآباد میاندوآب

12 مهر 1396
مدرسه روستایی

باحضور مسئولان استانی و شهرستانی، مدرسه خیرساز ۴ کلاسه در روستای خیرآباد از توابع شهرستان میاندوآب افتتاح شد.

با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، معاون سیاسی فرمانداری شهرستان، مدیر آموزش و پرورش، خیرین، مهندسین نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، بخشدار مرکزی، معاونین اداره، مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان، اهالی روستا و جمعی از مسولین ادارات، مدرسه ۴ کلاسه تمام خیرساز (خانواده بهره مند) در روستای خیرآباد از توابع شهرستان میاندوآب به بهره برداری رسید.

این مدرسه با هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیون تومان و زیربنای ۲۴۱ مترمربع توسط خیر مدرسه ساز «حسین بهره مند» احداث و پس از تجهیز توسط اداره کل نوسازی مدارس استان آذربایجان غربی طی مراسمی تحویل آموزش و پرورش شد.

جلال پورمیرزا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان میاندوآب، در این مراسم ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای دولت تدبیر و امید، ایام سوگواری محرم را تسلیت گفت.

مدیر آموزش و پرورش میاندواّب اظهار کرد: بهترین سرمایه گذاری، مدرسه سازی است. مدرسه سازی توشه آخرت است. مادامی که فرزندان این مرز و بوم در این مدارس تحصیل می‌کنند این ثواب جاری می‌باشد. هیچ سرمایه‌ای بالاتر از علم و دانش نیست. خوشا به حال کسانی که فراهم آوردن توشه آخرت را در انجام خدمات عام المنفعه خیر و خداپسندانه جستجو می‌کنند و سعادت دنیوی و اخروی را در محضر خداوند سبحان پاداش خواهند گرفت.

پورمیرزا ادامه داد: مدرسه سازی به عنوان بهترین نشانه فرهنگ دوستی، بهترین عمل صالح دیرپا و آینده ساز، بهترین معامله با خدا، بهترین کار نیکو و احسان، بهترین باقیات الصالحات، بهترین عمل نیکو و جاودان، بهترین آموزگار سخاوت و خیرخواهی، بالاترین، شریف‌ترین و زنده‌ترین کارها و زیباترین و عالی‌ترین مظهر نیکوکاری است.

خاکپور بخشدار مرکزی شهرستان میاندوآب نیز گفت : در بین کارهای خیر، مدرسه سازی از اهمیت بسزایی برخوردار است و برکات زیادی را برای جامعه به همراه دارد؛ امروز با شرایط اقتصادی موجود کشور، آموزش و پرورش در کار خطیر آموزش با همراهی و همدلی شما خیرین عزیز چرخ تعلیم و تربیت را بحرکت در می آورد.

مراسم با تقدیر از خانواده خیر، بازدید از کلاسهای درس و اهدا یک دستگاه پروژکتور توسط نوسازی اداره کل به مدرسه خاتمه یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری ایکنا

  • 12 مهر 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011