معرفی رایگان روستا راهکار مدیریت روستا

آغاز ساخت دو مدرسه روستایی با مشارکت بنیاد قلم چی در دهگلان

11 شهریور 1396
احداث مدرسه روستایی

همزمان با عید قربان و گرامیداشت هفته دولت، ساخت مدرسه روستایی با مشارکت بنیاد قلم چی در دهگلان آغاز شد.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان با اعلام این خبر گفت: کلنگ دو مدرسه روستای سرواله در بخش بلبان آباد و روستای باغچه مریم در بخش مرکزی دهگلان با اعتبار ۱۷۳ میلیون تومان به زمین زده شد.

ابراهیم حسامی افزود: از ابتدای کارمجمع خیرین مدرسه ساز تاکنون، مبلغ ۱۸۵ میلیارد تومان توسط مجمع جمع آوری شده که از این مبلغ تاکنون ۱۱۴میلیارد و نیم هزینه شده است.

حسامی افزود: این مجمع تاکنون ۴۹۵ مدرسه در قالب ۲۴۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش استان کردستان نموده است.

وی گفت: در سال جاری ۴۱ مدرسه در استان کردستان توسط خیرین در حال احداث است که برای احداث این تعداد مدرسه ۱۰ میلیارد تومان از محل کمک خیرین هزینه میشود که تا پایان سال جاری تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

صالح نادری مدیر آموزش و پرورش دهگلان نیز در ادامه مراسم گفت: درسال جاری، ۴ مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز که دو مدرسه در روستاهای سرواله و باغچه مریم توسط قلم چی و دو مدرسه در روستاهای قاضی جوب و تازه آباد قروچای توسط خیرین درحال ساخت است که در آینده نزدیک افتتاح خواهند شد.

نادری گفت: ۲۰ مدرسه در شهرستان دهگلان نیاز به مرمت و بازسازی دارد که از محل اعتبارات استانی و شهرستانی ۴ مدرسه احداث و بازسازی خواهد شد.

اعتبار ۱۷۳ میلیون تومانی برای مدرسه سه کلاسه روستای سرواله و مدرسه یک کلاسه روستای باغچه مریم توسط آقای قلم چی مدیر مسئول موسسه قلم چی به این دو روستا اهداء شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سینما

  • 11 شهریور 1396
  • |
  • بدون دیدگاه
  • |

پشتیبانی و فروش

تلفن واحد پشتیبانی و فروش: 7000 15 35 011  داخلی 3 
همراه (مدیر فروش) : 2208 666 0911   

آدرس

مازندران بابل چهار راه نواب صفوی روبروی اشرفی 16 جنب گل و بلبل
تلفن و فکس: 7000 15 35 011